Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تهران با درخواست صدور پروانه انتشار ۱۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه موافقت کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، در جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تهران با درخواست پروانه انتشار نشریات آوای پردیس، زیست سپهر، پرسپکتیو، دلتا، علمف همووت، مهمان ناخوانده، حسابداری و فناوری‌های نوین، Green Tech، سو و نور و ساینس موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین درخواست تغییرات در نشریه پژوهان (تغییر نام نشریه به آوند)، ساعی به صاحب امتیازی انجمن علمی گروه جنگلداری و اقتصاد جنگل، سی‌سنگان، جاده عدالت، دغدغه سبز، آینه، صنعت و غذا، گفتمان امروز، قدم به صاحب امتیازی، علوم سیاسی، راستان، فرآیند، پایدیا، استصحاب، فقه پویا، دنیای صفر و یک، سره، ندا، آوای زمین و مراقبت موافقت به عمل آمد.

در این جلسه همچنین با درخواست اعطای امتیاز حرفه‌ای به نشریه چرخه نیز موافقت و مقرر شد، بنا بر درخواست نشریات دانشجویی امکان انتشار الکترونیک نشریات در سامانه stdpubut.ac.ir فراهم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران نشریات دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا

 بلندترین سکوی بانجی‌جامپینگ دنیا در تهران افتتاح می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مراسم افتتاحیه بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا با ارتفاع ۲۸۰ متر، فردا در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

پیش از این بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در برج ماکائو با ارتفاع ۲۳۳ متر بود.

دیگر خبرها

  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟