Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هشتمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، با نمایش دو فیلم سینمایی «یدو» و «تی تی» به سرانجام می رسد.

«یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح است. این فیلم که در گونه دفاع مقدس و کودک و نوجوان تولید شده، اولین ماه‌های جنگ تحمیلی در آبادان در حال محاصره را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره پسیانی، اکبر اودود، سعید آلبوعبادی، میلاد صویلاوی، محمدمهدی آلبوعلی، ریحانه آریامنش، عبدالحلیم تقلبی، حسین پوریده، رضا نوری، طاهره نیک‌آزاد، مسعود جلالی، معید رامی، مائده رامی، یاسین مسعودی، احمد مسافری و... در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مهدی جعفری پیش از این فیلم سینمایی موفق «۲۳ نفر» را کارگردانی کرده است.

فیلم سینمایی «تی تی» هم به کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی ارسلان امیری است. الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر از بازیگران اصلی این اثر هستند.

در خلاصه داستان «تی تی» آمده است: استادی که قصد دارد پایان نامه‌ای در مورد پایان جهان به اثبات برساند، با مادری عجیب و غریب که می‌خواهد لیاقت انسانیت را داشته باشد، ملاقات می‌کند و ...

این دومین فیلم بعد از «ابلق» در فجر ۳۹ است که هوتن شکیبا و الناز شاکردوست در آن همبازی هستند.

گفتنی است؛ امروز آخرین روز نمایش فیلم‌های فجر در برج میلاد طبق قرعه کشی است. طی دو روز آینده، برخی فیلم‌های منتخب مجدداً اکران می‌شوند. اختتامیه این رویداد هنری، چهارشنبه ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای «العهد الأبدی» در کارون

ایسنا/خوزستان به منظور اشاعه‌ فرهنگ و هنر و در راستای فعالیت‌های هنری، نمایشنامه عربی «العهد الأبدی» کاری از هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون به صحنه می‌رود.

سید کاظم قریشی، کارگردان این نمایش، در این باره به ایسنا گفت:  این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اجرا می‌شود.

این پیشکسوت تئاتر افزود: نمایش «العهد الابدی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، فرهنگسرای مهدیه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون روی صحنه می‌رود.

این نویسنده گفت: این نمایش به مسایلی درباره‌ مرگ، زندگی، امید و جایگاه زن در جامعه می‌پردازد.

نویسنده این نمایش سالم باوی، کارگردان سید کاظم قریشی و  بازیگران هادی ناصری، آمنه ناصری، عزیزه سینایی، عدنان ناصری، رضا باوی و مرام ناصری هستند.

مشاور هنری: عبدالعظیم عساکره، موسیقی و افکت و منشی صحنه: فردوس ناصری و روابط عمومی: سید احسان نوری از دیگر عوامل نمایش «العهد الابدی» به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • میراث «پل آستر» در سینما
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران