Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال این روزها به شدت درگیر مشکلات درون خانوادگی شده که ممکن است در آینده به ضرر این تیم شود.

خبرگزاری میزان - پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر، بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های خود به شدت به شرایط مدیریتی این باشگاه معترض شدند.

همین صحبت‌ها نشان داد که عمق اختلافات بین بازیکنان و تیم مدیریتی باشگاه چقدر زیاد است که بازیکن می‌تواند به راحتی علیه مدیرعامل و تیم مدیریتی باشگاه موضع بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق نشان داد که بازیکنان اصلا مدیرعامل را قبول ندارند و باید بررسی کرد چه اتفاقی باعث شده تا آنها دست به چنین اقدامی بزنند.

البته از یک سو باید به بازیکنان استقلال حق داد. بدون شک وقتی تعدادی زیادی از بازیکنان به یک مسئله معترض می‌شوند حتما به اصطلاح یک جای کار می‌لنگد و صحبت‌های آنها درست بوده است. جالب اینجاست که محمود فکری، سرمربی تیم استقلال هم روز گذشته (شنبه) در جلسه با مددی به او اعلام کرده که با ادامه این روند جمع کردن تیم بسیار دشوار خواهد شد.

به نظر می‌رسد در صورت ادامه این وضعیت، مثل همیشه در نهایت دود این اختلافات به چشم استقلال و هوادارانش برود. برخلاف دفعات قبلی، این بار مشکلات درونی گریبان آبی‌پوشان را گرفته و به نوعی آنها این روز‌ها خودزنی می‌کنند. مطمئنا عملکرد تیم مدیریتی باشگاه باعث رخ دادن چنین اتفاقی شده و باید هرچه زودتر اقدامات لازم جهت برقراری آرامش در استقلال صورت بگیرد تا تیمی که اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد کمی به شرایط درونی خود سروسامان بدهد.

از طرفی، امروز (یکشنبه) هواداران استقلال به انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند که نشان می‌دهد صدرنشین به جای اینکه آرامش داشته باشد، درگیر تنش‌های درونی است.

بیشتر بخوانید: فتح‌الله‌زاده: هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال با هم مشکل دارند/ غفوری مقصر چند برابر شدن قراردادش نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد

پرسپولیس برابر سپاهان و استقلال برابر تراکتور، بازیهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر را در حالی برگزار می کنند که احتمالات متفاوتی برای تغییرات جدول لیگ وجود دارد.

به گزارش طرفداری، بر اساس گزینه های موجود جدول رده بندی لیگ برتر، پرسپولیس 33.3  و استقلال 66.6 درصد شانس صدرنشینی در پایان مسابقات این هفته دارند. شانس استقلال برای تداوم صدرنشینی 2 برابر شانس پرسپولیس برای قرار گرفتن در صدر جدول است.

اگر پرسپولیس و استقلال هر دو برنده شوند: استقلال 56 و پرسپولیس 55 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس مساوی کند: استقلال 56 و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس بازنده شود: استقلال 56 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 54 امتیازی می شوند. اگر استقلال و پرسپولیس هر دو مساوی کنند: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببازد: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس مساوی کند: پرسپولیس و استقلال 53 امتیازی می شوند (پرسپولیس با تفاضل گل بالاتر قرار می گیرد). اگر استقلال و پرسپولیس هر دو بازنده شوند: استقلال 53 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می مانند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است