Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در استان سمنان با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

سید محمد علی شاهمیری گفت: مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان‌نامه‌های دانشجویی ۳ MT بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از مسابقات که به صورت مجازی و غیر حضوری و از طریق ارسال ویدئوی سه دقیقه ای به دبیرخانه برگزار شد، ۳۰ دانشجو ثبت نام کرده بودند که در روز اختتامیه ویدئوی ۱۱ نفر از دانشجویان بازبینی و داوری شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار داشت: ۱۱ دانشجو از دانشگاه های صنعتی شاهرود، دانشگاه سمنان ،دانشگاه پیام نور گرمسار، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهردر این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

شاهمیری ادامه داد: در پایان این دوره از مسابقات، زهرا نوری آکندی  فارغ التحصیل مقطع دکتری با موضوع پایان نامه "شناسایی و ارزیابی کارآیی برخی قارچ های اندوفیت و محلول پاشی برگی نانوذرات آهن بر گیاه پالایی خرفه  (.Portulaca oleracea L) در مقادیر مختلف کادمیوم"از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام نخست را کسب کرد و به مرحله ی کشوری و نهایی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای راه یافت، سید محمد فرح آبادی و فاطمه زهرا نیشابوری از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات بصورت مجازی برگزار شد، افزود: به این صورت که شرکت کنندگان یک ویدیو سه دقیقه ای تهیه کرده بودند واز پایان نامه خود دفاع کردند، و پس از ارسال به دبیرخانه، آثار رسیده توسط داوران بصورت حضوری بررسی شد و درنهایت یک نفر به عنوان برگزیده مرحله استانی سمنان انتخاب وبه دبیرخانه مسابقات که سازمان انتشارات جهاددانشگاهی مرکز می باشد اعلام شد.شاهمیری در ادامه خاطرنشان کرد: دکتر حسن رهائی عضو هیات علمی و رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان،دکتر محمد تقی قربانیان عضو هیات علمی دانشگاه دامغان ورئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان سمنان وهمچنین دکتر رضا کیپور عضو هیات علمی دانشگاه سمنان ومدیر بنیاد نخبگان استان سمنان داوری این مرحله از مسابقات را برعهده داشتند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی  ۹۶-۹۵ تا پایان مهرماه سال ۱۳۹۹ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ماه ۹۹ به تصویب رسانده اند،می توانستنددر این دوره از مسابقات شرکت کنند.

شاهمیری  درپایان یادآور شد: ۴ نفر از شرکت کنندگان در مقطع دکتری و۷ دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ارشد در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی دانشجويي استانی علمی و آموزشی منطقه سمنان سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان دوره از مسابقات مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی