Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:39:04 GMT

آغاز داوری ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۳۷۳۶

آغاز داوری ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس سلامت روان، محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دبیر ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به این جشنواره، حدود ۳۰ هزار قطعه عکس از ۴ هزار عکاس ایرانی و خارجی در جشنواره ثبت شد و در چند روز اخیر کار داوری این آثار آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رومن نرو از لوگزامبورگ (رئیس پاتروناژ سرویس فیاپ)، کریستف هاملمان از آلمان (نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران)، احمد البوسعیدی از عمان (رئیس PSO)، خالد سعید از پاکستان (مشاور سلامت روان و اعتیاد در EMRO)، احمد حاجبی (مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت)، محمدرضا صائینی (معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان)، محمدرضا چایفروش، مسعود زنده روح کرمانی و حمیدرضا بازرگانی آثار ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان را در سه بخش داوری می‌کنند.

صائینی با اشاره به اینکه هنرمندان از ۸۱ کشور آثار خود را برای حضور در این رویداد ارسال کردند، گفت: در ششمین دوره جشنواره مشارکت عکاسان خارجی بیش از عکاسان ایرانی بود به گونه‌ای که ۵۸ درصد شرکت کنندگان، عکاسان خارجی و ۴۲ درصد عکاسان ایرانی بودند و این نشان می‌دهد جشنواره در ابعاد بین المللی کاملاً شناخته شده و مخاطب مناسب و قابل توجهی کسب کرده است.

وی افزود: این جشنواره با ایجاد بستری جهت هم‌افزایی و هم‌فکری از منظر دیدگاه‌های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه موجب ارتقای سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص‌های سلامت روان شود.

ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در سه بخش با موضوع آزاد، موضوع سلامت روان و موضوع کووید ۱۹ (کرونا)، برگزار می‌شود و در مجموع ۹ هزار یورو جوایز نقدی دارد.

ششمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی و ارائه مؤثر موضوعات روان‌شناختی، توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 5141104

منبع: مهر

کلیدواژه: عکاسی دانشگاه علوم پزشکی زنجان فیاپ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر ایران جشنواره فیلم فجر حسین مسافر آستانه علی انصاریان سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر فیلم کوتاه شبکه دو سیما بازیگر سینما رادیو نمایش درگذشت چهره ها برنامه نقد سینما ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، راشدی رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: از سال گذشته ۷۶۰ بیمار در این مرکز ویزیت شدند و پرونده برای آنها تشکیل شده است.
وی افزود: مزیت این مرکز این است که همکاران ما جویا و پیگیرحال بیماران هستند و اگر امکان آمدن نداشته باشند همکاران ما به منزل بیمار رجوع می‌کنند و روند درمان انجام می‌شود.
وی گفت: تمام مراکز درمانی در سطح شهر و روستا که اختلالات روانی دارند به این مرکز تخصصی معرفی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران