Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@04:57:43 GMT

پلمپ ۱۹ واحد عرضه قلیان در آّبادان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۴۰۹۰

پلمپ ۱۹ واحد عرضه قلیان در آّبادان

نجمه سیدآقامیری در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با تاکید بر ممنوعیت عرضه قلیان در مراکز سرو غذا و اماکن عمومی و برخورد جدی با خاطیان، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و همکاری تیم های نظارتی بسیجی فعال در طرح شهید سلیمانی  و به منظور جلوگیری از فعالیت صنوف پر خطر و با ریسک بالا، تیم بازرسی مشترک شامل نمایندگان اداره اماکن، بهداشت محیط و تیم های بازرسی نامحسوس بسیجی به صورت ویژه و جهت برخورد با عرضه کنندگان قلیان در مراکز سرو غذا و اماکن عمومی در حال فعالیت در طول شبانه روز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس در سه ماهه اخیر، ۱۹ واحد عرضه قلیان توسط پلیس نظارت بر اماکن و با حضور کارشناس مرکز بهداشت شهرستان آبادان تعطیل شدند.

وی با تاکید بر آثار مخرب مصرف دخانیات به ویژه قلیان بر سلامتی افراد جامعه به خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: بر همین مبنا مرکز بهداشت آبادان برای برخورد قاطع با این موضوع عزم جدی دارد.

به گفته ی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان؛ در حال حاضر با حضور و همراهی نیروهای پلیس اماکن و مراجع قضایی این امر در حال پیگیری است.

سیدآقامیری؛ از تمامی شهروندان آبادانی خواست تا با حضور نیافتن در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل، مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری کووید ۱۹ یاری کنند.

46

کد خبر 1483995

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد

صبح امروز زنگ سپاس معلم، گرامی داشت روز معلم با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس آبادان نواخته شد

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان با حضور در مراسم زنگ استانی سپاس معلم در دبیرستان حضرت معصومه آبادان بر اهمیت قدرشناسی زحمات و تلاش معلمان توسط همه افراد جامعه تاکید کرد

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه علم‌اندوزی انسان را از غرور و خودپسندی دور می‌کند افزود: معلمان سمبل آموزش و علم‌اندوزی هستند و ما باید تلاش معلمان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 

در این مراسم همچنین از بانوان معلم با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • هجوم برای خرید طلا
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز