Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهندس سید علی اکبر صباغ ،رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اعلام این خبر و اثرات مطلوب زیرساخت های بخش انرژی الکتریکی در سطح استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود : اقدامات خوبی در تمامی شهرهای استان ، به منظور تامین برق مشترکین خانگی ، صنعتی و کشاورزی از سوی این شرکت انجام گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تشریح پروژه هایی که عملیات اجرایی آن در دهه مبارکه فجر امسال آغاز می گردد ، اظهار داشت :  با توجه به نیاز شهرهای استان به توسعه صنعت برق ، عملیات اجرایی پروژه های احداث پست ۲۰/۶۳ کیلوولت تاریخانه دامغان، فاز دوم احداث پست ۲۰/۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان ،احداث خط ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی ،دومداره کردن خط ۶۳ کیلوولت میامی کالپوش ، اصلاح و بهینه سازی پست های خطوط انتقال و فوق توزیع در تمامی شهرهای استان آغازخواهدشد. 
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان، از مهمترین اهداف اجرای این پروژه ها را افزایش ضریب اطمینان شبکه ، کاهش انرژی تأمین نشده، افزایش قابلیت مانور ، ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به مشترکین جدید صنعتی و کشاورزی در منطقه دامغان ،شاهرود و ایوانکی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود پارامترهای کیفی و برق وپروفیل ولتاژ شبکه  توزیع عنوان نمود.

46

کد خبر 1483984

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان ۶۳ کیلوولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر شاهدیه خبر داد.

اکرم فداکار گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

فداکار با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه