Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@23:33:42 GMT

صنایع شیر ایران (پگاه) قهرمان لیگ برتر تیراندازی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۴۲۱۴

صنایع شیر ایران (پگاه) قهرمان لیگ برتر تیراندازی

هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور، با کسب عنوان قهرمانی تیم شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در فینال مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی که پنجشنبه ۱۶ بهمن‌ماه و با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در میدان اهداف پروازی رو باز مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، تیم تیراندازی شرکت صنایع شیر ایران، عنوان قهرمانی را، کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این دوره از رقابت‌ها، با حضور ۷ تیم در ماده‌های تراپ بانوان، تراپ و اسکیت، برگزار شد.    در این هفته تیم صنایع شیر ایران (پگاه) با تیم بیمارستان نیکان، تیم دریاچه ارومیه با تیم صنایع بازیافت راتا شمال و تیم دراک شیراز با تیم هوماک (میزیان ) به رقابت پرداخت و تیم هیئت تیراندازی کرمان در قرعه استراحت بود.    در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم صنایع شیر ایران با کسب ۱۷ امتیاز در رده اول و تیم های بیمارستان نیکان و دریاچه ارومیه به ترتیب در رده های دوم و سوم، قرار گرفتند.   مراسم اختتامیه لیگ برتر اهداف پروازی کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان، برگزار شد.   گفتنی است، این رقابت‌ها از شبکه ورزش سیما به صورت پخش زنده، پوشش داده شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صنایع شیر ایران اهداف پروازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد

تیم شمشیربازی چادرملو اردکان با برتری برابر حریفان خود در دور دوم رقابت‌های لیگ سراسری شمشیربازی اسلحه اپه آقایان کشور، قهرمان نیم فصل اول این رقابت‌ها شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، دور دوم رقابت‌های لیگ سراسری شمشیربازی در اسلحه اپه آقایان پنجشنبه و جمعه مورخ 13 و 14 اردیبهشت ماه  برگزار شد تا تکلیف قهرمان نیم فصل اول رقابت‌ها مشخص شود.

تیم چادرملو اردکان متشکل از محمد اسماعیلی، بهنام بیک، امیرحسین موشحی، محمد علی خاکزار و علی نمازی همانند مرحله اول رقابت‌ها تمام رقبای خود را شکست داد و بدون باخت قهرمان بلامنازع نیم فصل اول رقابت‌ها شد.

آتراارتوپد ارومیه با ترکیب طاهر عاشوری، محمد برزگر، محمدرضا وثوقی، احمدرضا کنعانی و یاسین نوری تمام حریفان خود به جز چادرملوی صدرنشین را شکست داد و با 8 برد و یک باخت نایب قهرمان نیم فصل اول رقابت‌ها شد.

محمد رضایی، علی عالی مرام، آرش تخشا و دانیال للگانی از تیم فولاد مبارکه سپاهان، دیگر تیم مدعی این دوره رقابت‌ها، تنها مقابل دو تیم مدعی دیگر یعنی چادرملو و آتراارتوپد متحمل باخت شدند و با 7 برد و 2 باخت جایگاه سوم نیم فصل اول رقابت‌ها از آن خود نمودند.

در ادامه این مرحله از رقابت‌ها بخشی از دیدارهای مرحله برگشت نیز برگزار شد و تنها دیدار‌های رو در روی 5 تیم نخست جدول که شانس ایستادن روی سکو را دارند به مرحله سوم و پایانی رقابت‌ها موکول شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو