Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:42:50 GMT

رونمایی از دو محصول فرهنگی در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۴۲۷۱

رونمایی از دو محصول فرهنگی در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،همزمان با دهه مبارک فجر از کتاب "در رکاب علمدار" درباره زندگینامه شهید حامد جوانی در ۱۵۰ صفحه با نویسندگی غفار هاشمی و فیلم ۶ دقیقه‌ای با عنوان "اوین آباد اولسون اوغول" با موضوع نحوه شهادت این شهید مدافع حرم رونمایی شد.

سردار چارباغی از فرماندهان حوزه جبهه مقاومت در مراسم رونمایی این آثار گفت: اگر نبود رشادت‌های رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت اسلامی، امروز شرایط بسیار بدی در کشور حاکم بود و مجبور بودیم با داعشیان در کرمانشاه و همدان بجنگیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با دشمن بسیار سخت و جنایتکاری مواجه بودیم که به راحتی سر میبرید و به هیچ چیزی رحم نمی کرد.

سردار چارباغی گفت: با اینکه همه دنیا متحد بودند که با نام داعش چراغ اسلام و جبهه مقاومت را خاموش کنند، اما با به میدان آمدن جوانان غیور و قهرمان مدافع حرم نتوانستند کاری از پیش ببرند و امنیت را به کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

او با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم با کمک مدافعان حرم پرچم داعش را پایین کشید و برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،مجید صفدریان افزود: مراسم خاکسپاری حاجیه خانم عظیمی مادر شهید «دادگری» امروز چهارشنبه در آرامستان روستای قایش شهرستان رزن برگزار شد.

شهید ابراهیم دادگری در هشتم مردادماه ۱۳۴۷ در روستای قایش از توابع شهرستان رزن به دنیا آمد، پدرش فتحعلی و مادرش شایسته نام داشت. تا پایان سطح یک (اتمام لُمعتین) در حوزه علمیه درس خواند، طلبه بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

ششم تیرماه ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گروه رزمی لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به دست، سر و پا‌ها به شهادت رسید. مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

محمد دادگری فرزند دیگر این بانو نیز جانباز ۲۵ درصد جبهه‌های جنگ بود.

دیگر خبرها

  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود