Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@04:16:10 GMT

نسل نو آماده تحول وعبوراز وضع کنونی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۴۳۸۸

«نسل نو» پس ازماه‌ها جلسات فشرده با جمعی از صاحب نظران و دوستان جوان دلداده به انقلاب و رهبری عزیز از عموم جوانان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند با قرارگرفتن درکنارهم و تشکیل جمعی منسجم برای تحول و تغییر در شرایط کنونی کشور روز‌های پرامید و نشاطی را رقم زند. خبرگزاری میزان - ۳ نفر از جوان فعال حوزه‌های دانشگاهی اجتماعی و سیاسی(مهدی صیادشیرازی، حامدعلامتی و مهدی اقراریان ) با دعوت از جوانان ضمن بیانیه‌ای از تشکیلاتی جدید با نام «نسل نو» رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«نسل نو» پس ازماه‌ها جلسات فشرده با جمعی از صاحب نظران و دوستان جوان دلداده به انقلاب و رهبری عزیز از عموم جوانان و علاقه‌مندان دعوت میکند با قرارگرفتن درکنارهم و تشکیل جمعی منسجم برای تحول و تغییر در شرایط کنونی کشور روز‌های پرامید و نشاطی را رقم زند.
«نسل نو»با عبور از جریان‌های تکراری و البته مشورت از نظر بزرگان خواستار عملیاتی شدن بیانیه گام دوم رهبرانقلاب با پرهیز از نگاه افراط و تفریطی به جوانگرایی بوده و در این راستا دست همه دوستداران انقلاب با گرایش و نظرات مختلف را میفشاریم تا انشالله وحدت ملی را با نسل نو ایجاد نماییم.
وضعیت امروز کشور جز با نگاهی ملی و درکنار هم بودن ما تغییر نخواهدکرد و اینک ما۳ نفر نیز با کنارگذاشتن تعلقات شخصی و سیاسی، پرهیز از قدرت طلبی و کمک فکری و عملی برای عبور از شرایط کنونی دورهم جمع شدیم و از همه دوستان جوان خود دعوت می‌کنیم تا به "نسل نو" پیوسته و ما رایاری دهند.
دراین مسیرگرچه معتقد به تحول و اصلاح هستیم، اما از همفکری «نسل گذشته» عبور نخواهیم کرد، ولی از آنان انتظار داریم ما را درک کنند چرا که «نسل نو» از تکرار ناموفق برخی روش‌ها و افراد عبور و رویکردی متفاوت را دنبال خواهد کرد.   بیشتربخوانید:  نسل نو، یاران شهید سلیمانی هستند

انتهای پیام/ برچسب ها: نسل نو انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نسل نو انتخابات نسل نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلّم جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟
  • عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!