Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر نفت گفت: ما تا آخرین روزی که مسئولیت داریم به وظیفه قانونی خود بدون هیچ کوتاهی و تنازلی عمل می‌کنیم. خطر واقعی این است که ما بگویم چون ماه‌های پایانی دولت است کاری انجام ندهیم.
به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه امروز (یکشنبه، 19 بهمن‌ماه) پس از بازدید از سالن 38 در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا با توجه به آینده نامعلوم سیاسی کشور و تحریم جهش چهارم صنعت پتروشیمی دست‌یافتنی است، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در جهش دوم و سوم هم با تحریم روبه‌رو بود، جهش چهارم هم در همین دوره آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سه مجتمع بزرگ در عسلویه تعریف شده که دو مجتمع در عسلویه و خوراک آن نیز ترکیبی است، ما به زندگی در شرایط تحریم عادت کردیم.
وزیر نفت درباره اینکه بارها عنوان شده صنعت پتروشیمی تحریم‌ناپذیر است آیا چنین موضوعی صحت دارد، افزود: این حرف‌ها بیشتر شعاری بوده و پتروشیمی تحریم‌پذیر است. آن دسته از افرادی که عنوان می‌کنند پتروشیمی تحریم‌ناپذیر است به این دلیل است که می‌خواهند فداکاری و زحمات افراد مجاهدی را که در این صنعت کار می‌کنند نادیده گیرند. همه موارد تحریم‌پذیر است، کارکنان و مدیران با مجاهدت و فداکاری تحریم را دور زدند. آمریکایی‌ها در هیچ بخشی برای ما کم نگذاشتند.
زنگنه در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد دولت آینده طرح‌هایی را که عملیات اجرایی آنها در ماه‌های پایانی این دولت آغاز شده از جمله طرح پتروشیمی اسلام‌آباد غرب را انجام دهد، گفت: این طرح‌ها مصوب دولت و منابعش تأمین شده است. ما نمی‌توانیم با توجه به اینکه چند ماه از عمر دولت کنونی باقی مانده است کشور را تعطیل کنیم.
وی ادامه داد: ما تا آخرین روزی که مسئولیت داریم به وظیفه قانونی خود بدون هیچ کوتاهی و تنازلی عمل می‌کنیم. خطر واقعی این است که ما بگوییم با توجه به اینکه ماه‌های پایانی دولت است، کاری انجام ندهیم، کارمان را با قدرت انجام می‌دهیم و ان‌شاء‌الله دولت‌های آینده هم کار را ادامه می‌دهند.
این خبر در حال تکمیل است....

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل شرکت پتروشیمی مارون، شرکت‌کنندگان از ۴۰ کشور دنیا روزانه پذیرای هزاران نفر از بازدید کنندگان بودند و به فراخور این اجتماع بزرگ بستر بسیار مناسبی برای گسترش تعاملات و ارتقاع سطح اطلاعات برای تمامی میزبانان و بازدید کنندگان فراهم شد.

نمایشگاه چاینا پلاس به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان، با فراهم کردن فرصت‌ های مذاکرات و بازدیدهای تجاری و اقتصادی از اقصی نقاط دنیا به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته شده است و سالیانه میلیون ها متخصص و فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید می‌کنند

نمایشگاه چاینا پلاس از ۳۵ سال پیش تا کنون مهمترین مرکز عرضه و تجارت محصولات پلاستیک و پتروشیمی است و جایگاه ویژه ای را در بین رویداد های این صنعت دارا می باشد.

شرکت پتروشیمی مارون در این دوره از نمایشگاه چاینا پلاس، با غرفه‌ای ویژه و محوری در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان، آخرین محصولات خود را در زمینه پتروشیمی و تولیدات حرفه ای ارائه نمود.

پتروشیمی مارون به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پتروشیمی و پلی اتیلن ، با حضور متخصصین و تیم بازرگانی مجرب خود ضمن شرکت در این رویداد، جلسات فشرده و رایزنی های مثبتی با نمایندگان شرکت‌ها و تجار بین المللی برگزار نمود که به تبادل نظر، عقد قرارداد و تنظیم تفاهمنامه هایی در خصوص همکاری های متقابل در زمینه صادرات و انتقال تکنولوژی منجر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902384

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی