Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی، این طرح‌ها شامل شبکه داخلی گاز و اتصال شهرک صنعتی به شبکه سراسری گاز و فاز نخست طرح زیرسازی و جدول گذاری شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان است.

همچنین با حضور معاون استاندار فارس عملیات اجرایی طرح‌های توسعه شبکه داخلی فاضلاب و شبکه داخلی گاز و طرح توسعه زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم گفت: با اجرای طرح فاز اول شبکه داخلی گاز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و به طول ۷.۵ کیلومتر، شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده و از این پس واحدهای مستقر این در شهرک صنعتی می‌توانند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.
احد فتوحی با اشاره به بهره‌برداری از طرح فاز اول زیرسازی و جدول‌گذاری شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، افزود: همچنین فاز دوم طرح زیرسازی و جدول‌ گذاری نیز به طول پنج کیلومتر و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال آغاز شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طرح شبکه داخلی فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان نیز به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال آغاز شد که این طرح تا ۱۰ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فتوحی بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان با مساحت ۷۱۵ هکتار به عنوان مهمترین گزینه سرریز سرمایه‌گذاری شهر شیراز در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: در سال‌های اخیر اعتبارات مناسبی به منظور توسعه زیرساخت‌ها در این شهرک به منظور جذب سرمایه گذار هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان، ۷۱۵ هکتار مساحت دارد و ظرفیت استقرار ۳۵۰ واحد صنعتی در فاز نخست آن پیش‌بینی شده است.
فتوحی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل در توسعه این شهرک تامین آب است، افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی در این منطقه، گزینه‌های مختلف برای تامین آب نظیر انتقال آب از شیراز و نیز جابجایی چاه آب قدیمی و حفر حلقه جدید چاه در دست پیگیری است که در این زمینه امیدواریم موضوع تامین آب با حمایت دستگاه‌های اجرایی به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: برای تامین برق پایدار نیز هم اکنون برق واحدهای موجود از طریق خط دومداره اختصاصی تامین و مذاکراتی با شرکت برق منطقه‌ای و وزارت نیرو برای تامین برق در آینده انجام و طرح‌هایی اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: در حال حاضر ۳۴ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد و در قالب این قرارداد ۱۶هکتار زمین واگذار شده است.
فتوحی افزود: این شهرک صنعتی به دلیل نزدیکی به کلانشهر شیراز و قرارگیری در امتداد بزرگراه شیراز- بندرعباس از ظرفیت مناسبی برای توسعه برخوردار است.
شهرستان سروستان در فاصله ۸۰ کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها سروستان شهرک صنعتی شیراز استانداری فارس فارس دهه فجر پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سروستان شهرک صنعتی شیراز سروستان شهرک صنعتی شیراز استانداری فارس فارس دهه فجر اخبار کنکور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس میلیارد ریال شبکه داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه