Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به همراه مدیران کل حوزه خود به منظور آشنایی با فعالیت ها و خدمات مراکز تحقیقاتی و پژوهشی به استان خوزستان سفر کرده بودند پس از بازدید از واحدهای اندیمشک، دزفول، شوشتر، بهبهان، اهواز، ماهشهر و آبادان حضور یافت و از شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد، تجهیزات و اماکن این دانشگاه ها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نشست مشترک با رییس، معاونین و مدیران  واحد دانشگاهی آبادان برگزار شده بود، با تشریح رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی در جداسازی پژوهش های دانشگاهی از پژوهش های صنعتی، فناوری و نوآوری به پتانسیل های صنعتی شهرستان آبادان از قبیل منطقه آزاد اروند، پالایشگاه نفت، پتروشیمی، صنعت شیلات، خدمات گردشگری، تجارت و بازرگانی اشاره کرد و گفت: مرکز تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی  قصد دارد اهداف راهبردی خود را با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان عملیاتی کند.

بنابران گزارش، در حاشیه این بازدید، نشست هماهنگی بین قائم مقام معاونت تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و موسوی معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در مرکز شتاب دهنده «اروند تک» به منظور بررسی زمینه های همکاری دو جانبه برگزار شدکه براساس این نشست، بزودی تفاهم نامه همکاری با هدف ایجاد زیرساخت های فناورانه و نوآورانه و ایجاد فن بازارها با توجه به ظرفیتهای متنوع تجارت بین المللی در بازارهای مستعد کشورهای همسایه بین دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه آزاد اروند به امضا خواهد رسید.

همچنین در حاشیه این بازدید تفاهم نامه دیگری با هدف توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت بین  دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان با شرکت پالایش نفت آبادان به امضا رسید.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1088868 برچسب‌ها وحید ضرغامی سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان رود اروند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وحید ضرغامی سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان رود اروند نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • مدارس اروند مجازی شد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی کیست؟