Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مددی می گوید پنجره نقل و انتقالات نیم فصل از ۲ اسفند است و هواداران به هیچ وجه نگران مطالبات بودوروف نباشند

احمد مددی مدیرعامل استقلال درباره جلسه دیروز با محمود فکری و حواشی پیش آمده صحبت هایی کرد.

به گزارش طرفداری، گفتگوی احمد مددی با رسانه رسمی باشگاه استقلال را می خوانید:

اگر موافق هستید از جلسه روز گذشته‌ تان با آقای فکری شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای فکری روز گذشته به باشگاه آمدند و با یکدیگر جلسه بسیار خوبی داشتیم. متاسفانه برخی حاشیه ‌سازان می ‌خواهند هر طوری شود استقلال را در حاشیه بیاندازند و این در حالی است که تمام قد از ایشان حمایت می‌ کنيم و از هواداران هم می ‌خواهم ملعبه دست بدخواهان نشوند. در جلسه با آقای فکری با یکدیگر تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف کردیم و نتایج این جلسه را قطعا در روند تیم مشاهده خواهید کرد.

اینکه باشگاه استقلال از وریا غفوری شکایت کرده صحت دارد؟

قطعا خير.

اما انتشار نامه باشگاه استقلال به کمیته اخلاق این شائبه را به راه انداخته است.

این نکته را باید عرض کنم که باشگاه استقلال موظف است پاسخ نامه نهادها و ارکان قضایی و نظارتی را بدهد. این یک رویه عمومی برای کلیه باشگاه‌ هاست. از سوی کمیته اخلاق نامه ‌ای در خصوص وریا آمده بود و از ما توضیحاتی خواسته بودند و ما هم توضیحاتی را ارائه دادیم. اصلا چیزی به اسم شکایت اینجا مطرح نیست. باشگاه استقلال حامی کلیه بازیکنان خود است. شایعه شکایت ما از وریا هم ساخته پرداخته اذهان بیمار است و باید هواداران استقلال در این قضایا باهوش باشند و در زمین حاشیه‌ سازان بازی نکنند.

یک مسئله دیگر در خصوص مطالبات بازیکنان است.

ما به همه بازیکنان از ۱۲ الی ۶۷ درصد قراردادشان را پرداخت کرده ‌ایم. این را هم در نظر بگیرید که رقم برخی قراردادها رشد قابل توجهی داشته درحالی که درآمدهای باشگاه تا این حد افزایش نداشته است. از طرفی تنها چند بازیکن استقلال از فصل گذشته طلب دارند که به زودی به آن‌ها هم پرداختی خواهیم داشت.

این نگرانی هم وجود دارد که به خاطر طلب بودوروف، استقلال در نیم فصل نتواند بازیکنی جذب کند.

پنجره نقل و انتقالات نیم فصل از ۲ اسفند است و هواداران به هیچ وجه نگران نباشند. در جلسه هیات مدیره درباره نحوه تهیه و پرداخت پول بودوروف تصمیمات خوبی گرفته شد و قطعا استقلال در نیم فصل بدون مشکل بازیکنان مد نظر کادرفنی را جذب می ‌کند.

درباره مسائلی مثل غذای بازیکنان و ... هم توضیحاتی را بیان کنید.

اگر اجازه دهید در روزهای آینده درباره این مسائل صحبت می‌ کنم. فقط چند نکته را به صورت کوتاه بیان کنم. اول اینکه در هیچ دوره ‌ای به بازیکنان بعد از تمرین ناهار داده نمی ‌شد و در دوره مديريت فعلی اين اتفاق رخ داده است. دوم اینکه نوع غذا همواره با نظر پزشک تیم انتخاب می ‌شود. سوم اینکه ما اگر بنای صرفه جویی در مسائل مالی را داشتیم، تیم را یک روز زودتر به مسجدسلیمان نمی‌ فرستادیم.
اما در خصوص زمین تمرین هم باید بگویم ما سه زمین و دو سالن در اختیار داریم. زمین تهرانسر هم از ۵ اسفند دوباره در اختیار ما قرار می ‌گیرد و درباره گلایه ‌های بازیکنان در خصوص شرایط زمین انقلاب هم بنده از آقای مظلومی و مسئول نگهداری چمن این زمین توضیحات خواسته ‌ام.

اخبار داغ 

تجمع استقلالی ها مقابل ساختمان باشگاه واکنش دکتر طبرسی به استفاده از عبارت شهید واکسن برای انصاریان و میناوند بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد شادی پس از گل برونو فرناندز به سبک اریک کانتونا / عکس برد یوونتوسی؛ xG پایین بیانکونری مقابل رم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال احمد مددی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند

سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!