Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: آکو کریمی مربی شایسته مهابادی به تیم والیبال آچه‌هاوالی اسلوونی در لیگ والیبال قهرمانان اروپا دعوت شده است.

او با اشاره به اینکه مرحله برگشت مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا درحال برگزاری است، افزود: این تیم درمرحله برگشت از بوداپست به سمت مسکو و سپس از مسکو به کازان در روسیه پرواز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پور ادامه داد: کنفدراسیون والیبال اروپا، تیم یاسترژبسکی وگیل لهستان را در گروه C، از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: سه تیم کازان روسیه، برلین‌والی آلمان و آچه‌ها‌والی اسلوونی برای صعود به مرحله حذفی با هم رقابت خواهند کرد.

آکو کریمی نیز درمورد تیم والیبال آچه‌هاوالی اسلوونی گفت: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و با آمادگی کامل برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان، راهی کازان روسیه می‌شویم.

کریمی اضافه کرد: این تیم در روسیه ۲ دیدار حساس با تیم‌های زنیت کازان و برلین والی دارد و در صورت پیروزی در یکی از دیدار‌ها شانس صعود به مرحله بعد را به دست می‌آورد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش وجوانان لیگ قهرمانی قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!