Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: این سامانه بارشی از شنبه شب در این استان فعال شده و تاکنون کشتزارهای دیم شهرستان‌های دشتستان، دیلم، گناوه و بوشهر را تحت تاثیر قرار داده‌است.

پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان بارش این سامانه تاکنون  در دیلم، گناوه، خارگ، برازجان و بوشهر به ترتیب ۲۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴، ۱۷.۱، ۱۲.۶، ۴.۵ و ۴.۴ میلیمتر گزارش شده‌است.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر تا اوایل وقت فردا است.

مساعدی اظهار داشت: بنابراین در این مدت در برخی نقاط وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا تا پایان هفته در برخی از ساعت‎‌ها سرعت وزش بادهای شمالی روی دریا افزایش می‌یابد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد و از اواخر وقت به تدریج کاهش ابر و از فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده‌است.

وی یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد متغیر و از اواخر وقت شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و امروز در برخی ساعات روی دریا تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌‎شود.

مساعدی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس ۳۰ تا ۹۰ و گاهی ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و گاهی ۱۸۰ سانتی متر و از فردا در همه قسمت‌ها ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.

برچسب‌ها بوشهر دیلم پاییز گناوه بارش باران خلیج فارس اداره کل هواشناسی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دیلم پاییز بوشهر دیلم پاییز گناوه بارش باران خلیج فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران

کارشناس هواشناسی گفت: فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در نوار غربی و همچنین استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750774

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • بیشترین بارش‌ها با ۵۳ میلیمتر در لیرابی
  • بارش شدید باران همراه با طوفان در بهبهان + فیلم
  • بارش شدید باران همراه با تگرگ در شهر بام آغاز شده است
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) در قوچان همراه با بارش باران
  • آغاز بارش بهاری در شهر بام+ فیلم
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر