Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@01:11:21 GMT

۲ خانه جوان در جنوب کرمان فعال است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۵۲۰۴

۲ خانه جوان در جنوب کرمان فعال است

به گزارش ایرنا، میثم پاریزی روز یکشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان جنوب استان کرمان با محوریت فضای مجازی و سبک زندگی اسلامی ضمن گرامیداشت یاد ایام الله دهه فجر اظهار داشت: فعالیت خانه جوان شهرستان های جیرفت و کهنوج نشانه توجه ویژه به جنوب استان کرمان است.

وی به حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اشاره کرد و برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان را بسیار مهم برشمرد و هدف این نشست ها را کاهش تصدی‌گری دولت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریزی ادامه داد: با برگزاری این نشست‌ها زمینه مشارکت جوانان فراهم و کارها به جوانان سپرده می‌شود.

وی خواهان توانمند سازی سمن‌های جنوب کرمان شد و بر توازن رشد سرانه ورزشی در استان کرمان تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هدف از راه اندازی ستاد ساماندهی امور جوانان را جلوگیری از موازی کاری دانست و وظیفه این ستاد را ریل گذاری برشمرد.

وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان، بالاترین سطح تصمیم گیری برای جوانان است، بر همکاری همه مدیران تاکید کرد.

پاریزی افتتاح ۲ طرح با ظرفیت ملی در استان کرمان خبر داد و گفت: این طرح ها شامل دبیرخانه آسیب های اجتماعی و سامانه ملی امید زندگی است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ها ارایه مشاوره بوده و این سامانه ها یک اپلیکیشن برای مشاوره در لحظه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته اعتبارات تخصیص یافته هشت درصد بوده است، بر اولویت تکمیل خانه های جوان تاکید کرد.

وی گفت: با هماهنگی فرمانداران و اداره ورزش و جوانان مکانی در اختیار سمن ها (سازمان‌های مردم‌نهاد) قرار داده شود و در غیر این صورت هزینه اجاره یک مکان مناسب را پرداخت کنند.

پاریزی بیان داشت: ستاد ساماندهی جنوب به صورت مستقل برگزار شود تا صورت‌جلسات آن در استان به صورت مستقل مطرح شود.

وی اظهار داشت: تسهیلاتی هم در حوزه تخصصی اداره ورزش وجود دارد که جوانان می توانند در بحث اشتغال استفاده کنند.

ساماندهی امور جوانان با یک جلسه به نتیجه نمی‌رسد

فرماندار جیرفت هم گفت: ساماندهی امور جوانان، مبحثی نیست که با یک جلسه در مورد آن به نتیجه برسیم و جمعیت جوان در جنوب کرمان با توجه به شرایط، بعضاً نادیده گرفته شده است.

ابوذر عطاپور وزیری به ابعاد گسترده‌ ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: در حوزه ورزش از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، قدردانی و تشکر می کنیم زیرا کارهای زیرساختی و شایسته ای انجام شده است ولی در حوزه جوانان، برنامه خاصی ندیدیم.

فرماندار جیرفت، استقلال امور جوانان در جنوب استان کرمان را اعلام نیاز کرد و بیان داشت: رسیدگی به امور جوانان را با صدور بخشنامه نمی‌توان به نتیجه رساند.

وی به حضورش در سه شهرستان به عنوان فرماندار اشاره کرد و گفت:  لازم است مقوله امور جوانان را به صورت خاص دید.

عطاپور ضمن اشاره به پایین بودن میانگین سن مدیران در جنوب استان کرمان گفت: در انتصاب مدیران جدید از جوانان استفاده می‌شود.

جنوب کرمان نیازمند توجه بیشتر است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت با اشاره به شرایط ویژه جوانان در جنوب استان کرمان، گفت: جنوب استان کرمان، نیازمند توجه ویژه در بحث جوانان است.

مهدی ارم بین افزود: بحث امور جوانان و ثمن‌ها، طی دو سه سال اخیر مورد استقبال مردم، قرار گرفته است.

وی به ساخت خانه جوان در شمال استان اشاره کرد و تاکید کرد: در جنوب استان کرمان نیز نیاز به تکمیل خانه جوان وجود دارد.

وی به کامل نبودن کادر و چارت اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت اشاره کرد و گفت: جیرفت، تنها شهرستانی است که پُست نیروی جوانان ندارد و کادر اداره نیاز به تکمیل دارد.

خانه جوان کهنوج سریع‌تر احداث شود

مهدی حیدری رییس اداره ورزش و جوانان کهنوج نیز خواستار تسریع در روند ساخت خانه جوان این شهرستان شد.

مژده دلاری رییس اداره ورزش و جوانان عنبرآباد هم خواستار رفع موازی کاری در شهرستان ها شد و گفت: در حوزه ازدواج و آسیب های اجتماعی، متولی کار باید اداره ورزش وجوانان باشد تا جلسات وکارگروه‌ها به صورت تخصصی برنامه ریزی شود.

محمد حاج حسینی رییس اداره ورزش و جوانان قلعه گنج نیز بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.

عبدالوهاب تاجیک رییس اداره ورزش و جوانان رودبار جنوب هم جمعیت این شهرستان را  ۱۲۰ هزار نفر برشمرد و از فعالیت ۲ سمن در این شهرستان خبر داد.

وی از نبود هماهنگی بین دستگاه ها انتقاد کرد و گفت: این موضوع سبب کاهش هدر رفت انرژی در حوزه های مختلف می شود.

محمدتقی افشارمنش رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فاریاب هم گفت: بین افزایش آسیب های اجتماعی و نبود اعتماد به جوانان رابطه مستقیم وجود دارد لذا باید بیشتر به جوانان بها داده شود.

علی محبان دبیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب استان کرمان خواستار راه اندازی کارگروه پشتیبان جنوب کرمان شد و از راه اندازی کارگروه آسیب‌های اجتماعی جنوب کرمان توسط اتاق بازرگانی خبر داد.

وی رمز موفقیت سمن ها را اتحاد دانست و بر مهارت آموزی تاکید کرد و گفت: لازمه توسعه، داشتن مهارت بوده لذا برای شغل ها باید شخصیت سازی شود.

وحید شاهرخی رییس جمعیت  هلال احمر جیرفت نیز در این نشست خواستار راه اندازی خانه های هلال جوان در جنوب کرمان شد.

در پایان این آیین تفاهمنامه‌ای بین اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت با اداره هلال احمر انجام امضا شد که مفاد آن در خبرهای بعدی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها کهنوج کرمان سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهنوج کرمان سازمان های مردم نهاد کهنوج کرمان سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان جیرفت اخبار کنکور ورزش و جوانان استان کرمان رییس اداره ورزش و جوانان ساماندهی امور جوانان جنوب استان کرمان آسیب های اجتماعی جوانان شهرستان امور جوانان ستاد ساماندهی راه اندازی جنوب کرمان خانه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان