Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مدت اخیر، به پاندمی ویروس کرونا و از طرفی هم رعایت نکردن مردم، تصمیم گرفته شد تا محدودیت هایی برای تردد بین شهرها ایجاد شود تا بلکه از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری شود. اما بعد از شکست کرونا، همواره شاهد سفر اکثر مردم بوده و ترافیک های سنگینی را بخصوص در محورهای شمالی مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لوکس ویلا، در میان شهرهای شمالی، رامسر شهری با جاذبه های دیدنی جذاب و مناطق طبیعت گردی بکر و دیدنی است که برای چند روزی دوری از شلوغی و آلودگی شهر بعد از کرونا می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با لوکس ویلا همراه باشید تا با رامسر، نکات لازم برای اجاره ویلا و جاهای دیدنی این شهر بیشتر آشنا شوید.

رامسر را بیشتر بشناسیم

رامسر به عنوان غربی ترین شهر ساحلی مازندران شناخته می شود در واقع رامسر مرز بین مازندران و گیلان بوده و به لطف این موضوع، همواره پایتخت نشین ها از دو راه می توانند به این شهر دسترسی داشته باشند.

سریع ترین و بهترین راه دسترسی به رامسر، جاده چالوس است. در روزهای عادی هفته و زمانی که مسیر تهران تا رامسر فاقد ترافیک های سنگین باشد از جمله همین ایام که هیچ گردشگری به شمال نمی رود، بیش از ۴ ساعت طول می کشد تا از تهران با رامسر رسید اما در روزهای اوج شلوغی و ترافیک جاده چالوس، این مسیر گاه به بیش از ۵ ساعت نیز می رسد.

بعد از شکست کرونا، همواره شاهد ترافیک های سنگین در جاده چالوس خواهیم بود و اگر می خواهید برای سفر به رامسر، از ترافیک های سنگین جاده به دور باشید،ٍ پیشنهاد می کنیم از استان گیلان به رامسر سفر کنید. کافیست از شهر تهران به سمت قزوین رفته و در شمال قزوین وارد جاده رشت شوید.

مسیر تهران تا رامسر از جاده قزوین – رشت، به مراتب طولانی تر  از جاده چالوس می باشد اما در روزهای شلوغی جاده بخصوص ایام بعد از کرونا، برای دوری از ترافیک گزینه ای به مراتب منطقی تر خواهد بود.

لوکس ویلا آماده خدمت رسانی به گردشگران برای اجاره ویلا رامسر

رامسر شهری ساحلی به شمار می رود و گردشگرانی که می خواهند بعد از کرونا به این شهر سفر کنند، همواره می توانند میان تنوعی از ویلاهای ساحلی و جنگلی، متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین را انتخاب کنند اما در نظر داشته باشید به دلیل تقاضای بالا برای اجاره ویلا، همواره پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو ویلا در رامسر اقدام کنید.

در شهرهای شمالی همواره نرخ اجاره روزانه ویلا در میان ویلاهای ساحلی به مراتب بیشتر از ویلاهای جنگلی می باشد اما در رامسر به دلیل ییلاقات و جنگل های جذاب اطراف شهر، همواره گردشگران به سراغ اجاره ویلا جنگلی در رامسر می روند و به لطف این موضوع، برخلاف اکثر شهرهای شمالی، ویلاهای جنگلی از نرخ اجاره روزانه به مراتب بالاتری برخوردار هستند.

در منطقه جنگلی تنوعی از ویلاهای عادی، استخردار به همراه استخر روباز با چشم انداز جذاب از جنگل های شمال و غیره وجود دارد.

اما گردشگرانی هم هستند که می خواهند هزینه به مراتب کمتری برای اجاره ویلا در رامسر پرداخت کنند. لوکس ویلا پیشنهاد می کند اگر می خواهید با کمترین هزینه، اقامتگاه مناسبی را در رامسر انتخاب کنید به سراغ اجاره سوئیت در رامسر بروید.

همچنین همانطور که پیش تر گفتیم، ویلاهای ساحلی علاوه بر اینکه از نرخ اجاره روزانه کمتری نسبت به ویلاهای جنگلی برخوردارند، با اقامت در این منطقه می توانید از منظره بکر و دیدنی دریا هم برخوردار شوید.

لازم به ذکر است اگر قصد اجاره آپارتمان مبله را در رامسر دارید این نکته را در نظر داشته باشید آپارتمان مبله های شهر اکثراً در منطقه ساحلی و در فاصله چند قدمی دریا قرار دارند.

اجاره ویلا استخردار در رامسر و نکاتی که درباره آن باید بدانید

محبوب ترین ویلاهای رامسر، ویلاهای استخردار در مناطق جنگلی است. از آنجایی که مناطق جنگلی رامسر آب و هوایی ییلاقی دارند، استخرهای این مناطق در ۶ ماه اول سال دارای آبسرد هستند و با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، آب استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود لذا در نظر داشته باشید در ۶ ماه دوم سال، همواره تقاضا برای اجاره ویلا رامسر استخر آبگرم بالا بوده و نرخ اجاره روزانه این دسته از ویلاها به مراتب گران می باشد.

معرفی برخی از جاذبه های دیدنی رامسر

از نظر گردشگران، رامسر یکی از بهترین مناطق شمال کشور برای طبیعت گردی است و بی شک بعد از شکست کرونا، طبیعت گردان بسیاری را در جنگل های رامسر مشاهده خواهیم کرد. درکنار طبیعت گردی، رامسر جاذبه های دیدنی و مناطق گردشگری بسیار جذابی دارد تا خاطرات سفر بعد از کرونا را برای گردشگران جذاب تر کند. یکی جذاب ترین جاذبه های دیدنی رامسر، بلوار معلم است.

بلوار معلم رامسر پیش از شیوع کرونا، همواره یکی از شلوغ ترین مناطق رامسر بود چراکه این بلوار با ۱.۵ کیلومتر مسیر، طولانی ترین بلوار رامسر بوده و از ساحل تا جنگل های جنوب شهر می رسد. لازم به ذکر است بلوار معلم در منطقه چهارصد دستگاه قرار دارد و این منطقه در میان گردشگران برای اجاره ویلای عادی یا سوئیت ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در آخر لوکس ویلا آماده خدمت رسانی به گردشگران برای اجاره ویلا در تمام شهرهای ایران بعد از کرونا می باشد و همچنین، لوکس ویلا توانسته مراحل اجاره ویلا در رامسر را برای گردشگران آسان کرده و اگر تصمیم دارید بعد از کرونا به رامسر سفر کنید، تنها یک تماس با کارشناسان ما فاصله دارید تا برای رزرو ویلا در رامسر، بهترین اقامتگاه مدنظر را انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره ویلا در رامسر نرخ اجاره روزانه جاذبه های دیدنی برای اجاره ویلا اجاره ویلا ویلا در رامسر بعد از کرونا جاده چالوس لوکس ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)