Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نسخه رسمی ماهنامه خبری – فرهنگی آستان مقدس تحت عنوان «خادم»، همزمان با ایام دهه مبارک فجر در دوازده صفحه تولید و منتشر شد.

 

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، اداره کل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) به منظور اطلاع رسانی و پوشش خبری رویدادهای فرهنگی و آئینی و همچنین معرفی بخش های مختلف این آستان مقدس، اقدام به تولید این ماهنامه خبری – فرهنگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افتتاح هتل کرامت و مرکز جامع سرطان شناسی «کوثر»، دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، گزارش تصویری، اخبار فرهنگی، گفتگو با معاون امور روحانیون و حوزه های علمیه، سه روایت خواندنی از سالروز تشرف بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به آستان مقدس، معرفی مشاهیر مدفون در آستان، معرفی شهدای مدفون در آستان، برگزاری جلسه شورای عالی فرهنگی آستان، ضبط و تولید سلسله مباحث تربیتی، اجرای طرح رزمایش مواسات ویژه نیازمندان، مسابقه فرهنگی و ... از جمله مطالبی است که در این شماره از ماهنامه منتشر شده است.

 

مخاطبین گرامی می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص این ماهنامه با شماره تلفن ۵۱۲۲۵۵۴۶ و شماره واتساپ ۰۹۹۱۵۹۱۷۱۰۰ با ما در میان بگذارند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان حضرت عبدالعظیم حسنی ع خادم آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم