Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان گیلان از برگزاری رزمایش خدمت رسانی در عرصه کشاورزی و دامپروری در گیلان همزمان با ایام الله دهه فجر با رویکرد حمایت از کشاورزی و دامپروری خبر داد و گفت: این رزمایش از ۲۰الی ۲۵ در شهرستان های با محوریت دام برگزار خواهد شد.

مرتضی مرادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان  اظهار کرد: خدمت به جامعه کشاورزی از راهبردهای مهم سازمان بسیج مهندسین کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مطلوب سازی ساختار برنج در قالب طرح بسیج همگام با کشاورز خبر داد و افزود: این طرح در بیش از ۶۰۰روستا در راستای بهره گیری از ظرفیت مهندسین بسیجی در ارتقای تولید و کیفیت محصولات کشاورزی برگزار شد.

مرادی از برگزاری رزمایش خدمت رسانی در عرصه کشاورزی و دامپروری در گیلان همزمان با ایام الله دهه فجر با رویکرد حمایت از کشاورزی و دامپروری خبر داد و گفت: این رزمایش از ۲۰الی ۲۵ در شهرستان های با محوریت دام برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان گیلان ارتقا بهره وری در تولید گوشت قرمز با اولویت دام سبک از طریق خدمت رسانی گروه های جهادی دامپزشکی و دامپروری جغرافیا محور و ترویج و گسترش الگوهای موفق کشاورزی علم محور در بستر رسانه های تصویری، مکتوب و فضای مجازی را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

مرادی تصریح کرد: این رزمایش شروع عملیاتی است که در راستای کمک به کشاورزی و دامداری در استان اجرا خواهد شد تا در طول سال شاهد تداوم کمک به عرصه کشاورزی و دامداری باشیم.

وی با بیان اینکه طرح همگام با کشاورز سال گذشته برای ۲۲۰ هزار هکتار از اراضی زیر سطح کشت برنج در گیلان اجرا شد ادامه داد: طرح مدیریت پایدار برای اراضی شالیزاری در استان نیز برای سه سال آینده اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه این سازمان در زمینه ارتقا بهره وری محصولات باغی نیز برنامه هایی در دست اجرا دارد گفت: چای اولین محصول باغی گیلان است و در راستای ارتقای بهره وری این محصول در استان آموزش به کشاورزان، اجرای طرح آزمون خاک و ... در ۱۰۰۰ باغ نمونه استان گیلان انجام خواهد شد.

مرادی از برگزاری کلاس های آموزشی در پنج شهر با استفاده از ظرفیت ۱۷ گروه جهادی، تهیه آبشخور، ضدعفونی جایگاه دام، واکسیناسیون و پلاک گذاری دام و ... را از دیگر برنامه های در دست اقدام این سازمان بیان کرد.

وی از راه اندازی کلینک سیار دامپزشکی از سال ۱۴٠٠ در گیلان خبر داد و یادآور شد: این کلینیک سیار در شهرستان های دام محور بصورت چرخشی حضور خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خدمت رسانی به مردم سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشاورزی و دامپروری عرصه کشاورزی استان گیلان خدمت رسانی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

روز گذشته همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

در ادامه؛ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

آیت الله طبسی، سخنران پایانی این همایش نیز با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها گفت: کارهای خیری که توسط شما انجام می‌شود به برکت دعای آسمانی هاست. هستند کسانی که اموال زیادی دارند اما برای کارهای دیگر پول خرج می‌کنند و توفیق استفاده از این اموال در راه خیر را ندارند.

وی افزود: اگر خداوند این کشور را حفظ کرده است و نعمات خود را برای آن می‌فرستد، به برکت همین کارهای خیری است که به انجام می‌رسد و شما آثار کارهای خود را در این دنیا و هزاران برابر در آخرت خواهید دید.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: از شما خواهران و براداران وظیفه شناس، تقدیر و تشکر دارم و از خداوند می‌خواهم که به شما عمری طولانی و با برکت و فرزندانی بهتر از خود شما که این راه را ادامه دهند عطا فرماید و مشمول دعای خیر حضرت حجت – عجل الله تعالی فرجه الشریف – شوید.

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند