Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی شنبه شب در جمع اعضای شورا و معتمدین روستاهای «تنگیسر»، «محراب» و «نیر» در محل کتابخانه عمومی روستای تنگسیر اظهار کرد: در ماه‌های گذشته چندین بار به این منطقه سفر کرده‌ایم و از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های اهالی این روستاها را احصا کرده‌ایم.

وی افزود: بررسی‌ها و پیگیری‌های متعددی در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های این روستاها صورت گرفته است و در این راستا حمایت از مشاغل خانگی، کمک به خانوارهای نیازمند، رفع دغدغه جاده مواصلاتی را برای اهالی این منطقه دنبال خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: دولت وظیفه دارد به وضعیت روستاهای این منطقه رسیدگی کند و به وعده‌هایی که داده شده است عمل کند.

سردار حسینی از پیگیری مسأله پمپاژ آب برای باغات روستاهای منطقه و حمایت از نخبگان علمی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: مردم نجیب و متدین این منطقه شایسته والاترین خدمات هستند و انتظار داریم ادارات و سازمان‌های خدمت رسان در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع کاستی‌ها در حوزه‌های زیر ساختی اقدام کنند.

در ادامه این جلسه نیز اعضای شورا و معتمدین روستاهای محراب، نیر و تنگیسر به بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستاهای این منطقه و تعداد بی شمار جوانان تحصیلکرده اشاره کردند و خواستار حمایت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از اهالی این روستاها برای نقش آفرینی هرچه بیشتر در عرصه‌های فرهنگی، تولیدی و اقتصادی استان شدند.

دیدار با خانواده شهید عامر قادری از شهدای بسیجی منطقه در روستای «سنان سر» نیز پایان بخش سفر فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به بخش سیروان بود و سردار حسینی در این دیدار علاوه بر تجلیل از خانواده معزز این شهید والامقام بر رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان تأکید کرد.

کد خبر 5141354

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر آمار کرونا شیراز عکس استانها انقلاب اسلامی ایران شهرستان کرج ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد