Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امتداد - مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون از استان همدان، به عنوان کانون پرداخت خسارت بیمه نامه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، محمد باباکردی، مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون با اعلام این خبر گفت: این بیمه‌نامه که به نوعی مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه تعاون نیز محسوب می‌شود بیش از دو هزار واحد کسب و کاری را تحت پوشش خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باباکردی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافت شده تا نیمه دی ماه 1399، استان همدان، فعال‌ترین استان دریافت خسارت بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی کرونا بوده است.

وی گفت: بر این اساس، تا کنون نزدیک به 2 میلیارد ریال خسارت به واحدهای صنفی استان همدان که از بیمه‌نامه توقف کسب و کار بیمه تعاون استفاده کرده بودند، پرداخت شده است. به گفته مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون در بین واحدهای کسب و کاری که از خدمات پرداخت خسارت بیمه تعاون استفاده کرده اند، فروشندگان پوشاک بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند.

باباکردی اضافه کرد: خرازی‌ها، طلافروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم ورزشی، فروشگاه‌های کیف و کفش و قنادی‌ها به ترتیب از دیگر واحدهای کسب و کاری هستند که از خدمات بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی کرونا در استان همدان استفاده کرده‌اند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، سالن شهید افراسیابی تهران بعد از گذشت ۸۴ روز از برگزاری هفته نخست رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، شاهد برگزاری هفته دوم این رقابت بود. در این هفته تنها چهار دیدار برگزار شد که دانشگاه آزاد با دو پیروزی برابر پاس فراجا و توسعه نیشکر خوزستان جایگاه خود را با ۱۲ امتیاز از چهار بازی در صدر جدول تثبیت کرد.

شاگردان احمد صافی در مهمترین بازی این هفته برابر پاس فراجا به برتری ۱۹ بر ۹ دست پیدا کردند تا سه امتیاز مهم این مبارزه را به حساب خود واریز کنند. علی زند در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فراز مهر در کاتای تیمی، علی مسکین، عبدالله ولدی، امیرحسین فداکار و ابراهیم حسن بیگی هم در کومیته انفرادی برای دانشگاه آزاد به پیروزی دست پیدا کردند. سهراب یاراحمدی، علی رحیمی و محمد مهدی مهاجری هم مردان پیروز شاگردان علی کتیرایی در تیم پاس فراجا بودند.

پاس فراجا بعد این دیدار آوای رزم را شکست داد ولی در مبارزه سوم نتیجه را بیمه تعاون واگذار کرد. محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی و مهدی حق نظری در کاتای تیمی و انفرادی، بهنام دهقان، مرتضی کریمی، علیرضا حیدری، محسن صفرنژاد، محمدرضا گیلانپور و صالح اباذری هم در کومیته مردان پیروز مدافع عنوان قهرمانی در تیم بیمه تعاون بودند.

در جدول رده بندی بعد از دانشگاه آزاد، پاس فراجا با ۹ امتیاز از ۵ مسابقه دوم است و بیمه تعاون هم با ۶ امتیاز از دو مبارزه سوم است.

کد خبر 6094681

دیگر خبرها

  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند