Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جهمور امروز (یکشنبه) در مراسم اعطای پروانه فعالیت استارتاپ‌های بیمه اظهار کرد: زمانی فکر می‌کردم منظور از توسعه، ایجاد کارخانه‌های متعدد است اما در حال حاضر به این نتیجه رسیدم که توسعه، امری فرهنگی است. برای رسیدن به توسعه باید فرهنگ و تفکرات مردم تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اقتصاد نفتی، فرهنگ کشور ما را نابود کرده است.  ما در این کشور به این مردم خدمات می‌دهیم. اما این خدمات به دلیل گران بودن، هیچ وقت در دسترس مردم قرار نمی‌گیرند؛ اما شرکت‌های استارتاپی به گونه‌ای هستند که  موارد یاد شده را برای مردم تسهیل می‌کنند.

بیشتربخوانید

۱۰ درصد از اقتصاد کشور تا پایان سال باید دیجیتالی شود

این مقام مسئول بیان کرد: کارگزاری‌های بیمه‌ برای رسیدن به موفقیت باید بیمه‌های آنلاین و فین تک‌ها را خریداری کنند. دلیل موفقیت بانک مرکزی در توسعه فین تک‌ها عدم ورود و دخالت بانک مرکزی به این عرصه بود. باید این مسئله را در نظر داشت که نوآوری با هیچ قانونی سازگار نیست. در ابتدا نوآوری وارد شده و به ترتیب قانون آن نوشته می‌شود.

معاون علمی رئیس جمهور تصریح کرد: بیمه کالا‌های دانش بنیان‌ و سرمایه گذاری در تعهدات دانش بنیان‌ها اجرایی شده و امیدواریم به موفقیت در این زمینه برسیم. همچنین ۱۳ صندوق خطر پذیر در بورس ثبت شده و سرمایه گذاری در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه مرکزی استارتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم

 سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی