Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:32:21 GMT

حسین‌زادگان:دوران فرصت‌سوزی‌ها‌ پایان یافته است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۵۹۲۱

حسین‌زادگان:دوران فرصت‌سوزی‌ها‌ پایان یافته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، احمد حسین‌زادگان ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در نکا اظهار کرد: ظرفیت جدیدی در حوزه فروش و بازاریابی و انتقال تولیدات مختلف در نکا و استان مازندران به وجود آمد که باید از این طرفیت‌ها استفاده شود.

وی گفت: امسال صادرات مرکبات ما در بخش کشاورزی رونق خوبی گرفته است و با توسعه زیرساخت‌ها شاهد توسعه بیشتر استان مازندران خواهد شد و هدفمند با اولویت‌ها کارها در استانداری مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران گفت: اعتقاد داریم که مازندران در حوزه تولید مشکلی ندارد، ما تولیدکنننده خوبی هستیم؛ اما کارخانه‌داری نکردیم و فروشنده نبودیم و سعی کردیم تولیدکننده باشیم و با زمین و آب و هوای خوب و برای توسعه و تولید مناسب خوب گام برداریم و باید در ادامه راه با رونق شرکت‌های توسعه صادرات و واردات، بسته‌بندی و فروش در بازار منطقه به رشد و توسعه مازندران کمک شود.

وی بیان کرد: بخشی در حوزه زیرساخت‌ها وظیفه ماست تا موانع را برداریم و بخشی مربوط به مردم و تولیدکنندگان است و همه باید وارد شوند و به سمت بازار منطقه رفته و حتما بازار منطقه را در دست بگیریم و با توجه به تفاهم نامه همکاری برای توسعه کشور گام برداریم.

وی افزود: باید محصولات را با بسته‌بندی مناسب صادر کنیم و کشوری هستیم که نمی‌توانند ما را تحقیر کنند و تغییر دهند و ما دارای ظرفیت‌های فراوانی هستیم که با دارا بودن سرمایه انسانی و منابع زیرزمینی مختلف و کسی نمی‌تواند ما را از پای در آورد.

به گفته نماینده عالی دولت در استان مازندران، در برخی از مشاغل و حوزه‌های کاری با تغییر مدیریت‌ها کارها اثبات می‌شود و برخی اصلا نیازمند بیان نیست و کاملا مشهود است و در بخش غله با تغییر مدیریت و استفاده از توان نیروی بومی فعال و صادق و همچنین در فرمانداری نکا با توجه به دارا بودن مدیر و فرماندار غیربومی این توسعه مشهود است.

وی افزود: تحولات خوبی در بخش غله مازندران شاهد هستیم و استراتژی درستی در بخش آرد و نان و زیرساخت در استان تدوین شده است و رویکرد مثبتی داریم و با توجه به ظرفیت‌های مختلف بندر امیرآباد، سیلو، نیروی انسانی ماهر و توانمند و تولیدکنندگان برتر قطب خواهیم بود.

وی اضافه کرد: باید زنجیره ارائه خدمات به مردم را تکمیل کنیم و در بخش آرد و نان، نانوایی‌های مازندان نیازمند بهسازی هستند و لذا باید کار فرهنگی مناسب در نوع مصرف نان انجام شود و در تکمیل زنجیره تولید تا مصرف نان همه با هم تلاش کنیم.

حسین‌زادگان افزود: جزء کشورهای اول در استفاده بیش از حد از گندم و دورریز نان هستیم و برای ارائه نان بهتر به مردم باید بهسازی نانوایی‌ها در دستور کار باشد و زنجیره تولید تا مصرف گندم و آرد و نان تکمیل شود.

استاندار مازندران گفت: دوران فرصت‌سوزی‌ها‌ پایان یافته و همه مسؤولان  باید تمامی تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم داشته باشند.

به گزارش فارس، طرح‌های اقتصادی و اقتصادی افتتاح شده در نکا در هشتمین روز از دهه فجر امسال در مجموع ۲ طرح مجموعه سدنا و سیلوی بتنی گندم شرکت آرد طلایی در نودهک نکا بود که با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال با حضور احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استاندار مازندران افتتاحیه دهه فجر شهرستان نکا حسین زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکارهایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند پیشرفت مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد اعتلای استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهادها تاکید کرد.

عزیزالله گنجی، رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل نیز در این بازدید در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود؛ استاندار مازندران پیش از این بازدید؛ در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور مقام عالی دولت در استان، از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902937

دیگر خبرها

  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش