Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، کرم یاری،مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار کرد: به طور میانگین هر معتاد متجاهر حدود یک سال میهمان بهزیستی لرستان است و هزینه‌هایی دارد که باید تامین شود.

او با بیان اینکه ستاد مبارزه با موادمخدر استان باید هزینه نگهداری معتادان متجاهر را تامین کند، اظهار داشت: اگرچه قرار بوده است برای ساماندهی معتادان متجاهر ۹۰۰ میلیون تومان به بهزیستی پرداخت شود، اما تنها ۲۵۵ میلیون تومان دریافت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری ادامه داد: اکنون ۲۰۰ نفر از این افراد توسط مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند که دغدغه ما تامین اعتبار برای ساماندهی آن‌ها است.

او افزود: بهزیستی مشکلات و محدودیت‌های اعتباری دارد، به همین دلیل در بحث معتادان متجاهر مستاصل هستیم که امیدواریم دستگاه‌های متولی و دست اندرکاران برای ساماندهی این افراد، بهزیستی را یاری کنند.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: باید راه حلی برای رفع مشکلات موجود این نهاد در راستای تامین اعتبار ساماندهی معتادان متجاهر اندیشیده شود.

۱۴۰ مرکز درمان سرپایی ترک اعتیاد در لرستان وجود دارد و معتادان متجاهر توسط مراکز ماده ۱۶ جمع آوری می‌شوند که طبق ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا، این افراد بعد از ۱۴ روز قرنطینه، به این مراکز انتقال می‌یابند.

۲۸۱معتاد متجاهر طی ۶ ماهه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی در این استان جمع آوری شده اند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی لرستان معتادان متجاهر معتادان متجاهر برای ساماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد