Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:29:03 GMT

داور مشهور اسپانیایی جواب پیکه را داد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۶۲۲۱

داور مشهور اسپانیایی جواب پیکه را داد

ادعای اخیر جرارد پیکه مبنی بر جانبداری داوران در اسپانیا از رئال که با استناد به اظهارنظر سال گذشته ایتورالده گونزالس زده شده بود، حواشی زیادی را باعث شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش جرارد پیکه مدافع میانی بارسا ادعا کرد که این بسیار طبیعی است که اگر داوران قبل از ورود به زمین بازی طرفدار تیمی باشند، روی زمین چمن هم از آن تیم حمایت کرده و به سود تیم محبوب خود سوت بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این اظهار نظر پیکه بعد از آن بیان شد که ایوترالده گونزالس یکی از داوران بازنشسته و قدیمی لالیگا که سابقه سوت زدن در 291 مسابقه را در کارنامه داشت، گفت که خود طرفدار اتلتیک بیلبائو است اما اکثریت داوران لالیگا هوادار رئال مادرید بودند.

 

این داور سابق به شبکه رادیویی کادنا سر و همچنین پیش از آن به روزنامه موندو دیپورتیوو در پاسخ به اینکه نسبت طرفداران رئال مادرید به بارسا در بین داوران چگونه بود، گفت: "90 درصد هوادار رئال مادرید و 10 درصد هوادار بارسلونا!"

 

 

 

 

ایتورالده شب گذشته در کادنا سر پاسخ پیکه را داد و خطاب به او گفت:« بله؛ من چنین حرفی زدم ولی هرگز و هرگز صداقت و حرفه ای گری داوران را زیر سوال نبردم و هرگز بر این اعتقاد نیستم که جانبدارانه و به سود رئال سوت زده باشند. سوالی از خود پیکه دارم؛ آیا زمانی که خودش برای ساراگوسا بازی می کرد(فصل 07-2006) برابر بارسا به گونه ای بازی می کرد که تیم محبوبش سود ببرد؟»

 

جرارد پیکه بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا