Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، هزینه های قابل قبول مالیاتی در حوزه احداث، توسعه، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی را اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل ازرسانه مالیاتی ایران، دکتر امید علی پارسا با صدور بخشنامه ای تصریح کرد: براساس ماده (2) آیین نامه اجرایی بند (ج) ماده 63 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موضوع تصویب نامه شماره 121347/ت 55520 هـ مورخ 1399/10/23 هیات وزیران، هزینه های کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی در احداث، توسعه، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی، خوابگاه های شبانه روزی و سالن های ورزشی وابسته به وزارت آموزش و پرورش که در چارچوب مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان انجام می شود، پس از تایید سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ادارات امور مالیاتی مکلفند هزینه های انجام گرفته در چارچوب این آیین نامه را به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی بپذیرند، خاطرنشان ساخت: فضاهای آموزشی مورد نظر در این مصوبه، شامل کلاس، کارگاه، آزمایشگاه، اتاق سمعی-بصری و اتاق رایانه می باشد.
دکتر پارسا همچنین در خصوص فضاهای پرورشی مورد تایید این مصوبه نیز گفت: اتاق پرورشی، نمازخانه، کتابخانه، سالن اجتماعات، اتاق بهداشت، اتاق مشاور، کانون فرهنگی-هنری، دارالقرآن ها، اردوگاه ها و اتاق تشکل های دانش آموزی، مطابق برنامه زیرنظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری وزارت آموزش و پرورش، شامل این مصوبه می باشد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قابل قبول مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6092663 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • کیفیت قابل‌قبول هوای تهران در یازدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است