Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:20:29 GMT

کارگاه طراحی پوستر با فتوشاپ

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۶۳۱۲

کارگاه طراحی پوستر با فتوشاپ

انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه طراحی پوستر با فتوشاپ برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با ارائه ملیکا ابراهیمی سرخ آبادی، از ۲۹ بهمن ماه الی جمعه یکم اسفند ماه به مدت سه روز از ساعت  ۱۸ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۰۹۰۳۵۱۱۲۶۹۷ ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day

روز عشق Global Love Day که به گسترش عشق و صلح میان کل بشریت اختصاص دارد، هر سال در اول می (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار می‌شود. 

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، عشق نیرویی جهانی است که همه موجودات را به هم پیوند می‌دهد و با تمام هرج‌ومرجی که بشر هر روز در دنیای خود با آن مواجه است، تنها عنصری محسوب می‌شود که می‌تواند تفاوت ایجاد کند. در واقع تمام آنچه دنیا به آن نیاز دارد عشق است. شاید این جمله در دنیای امروز به کلیشه تبدیل شده باشد، اما این واقعیت را از بین نمی‌برد که عشق کلید اصلی انسانیت است.

نشان دادن تنها کمی محبت بیشتر به یکدیگر می‌تواند دنیایی بسیار متفاوت‌تر از امروز ایجاد کند. این امر نه‌تنها برای نزدیکان، بلکه در مورد غریبه‌هایی که انسان هر روز با آن‌ها روبه‌رو می‌شود و حتی کسانی که گذرا آن‌ها را می‌بیند نیز صادق است. این افراد می‌توانند همسایه شما، افراد بی‌خانمان و حتی شخصی باشد که فرد طی مدت کوتاهی در صف خرید نان یا سفارش غذا با آن مواجه می‌شود. گسترش عشق از طریق رفتار و گفتار، تأثیر زیادی بر زندگی‌ها برای بهتر شدن دارد.

روز جهانی عشق Global Love Day، به گسترش عشق و صلح میان کل بشریت اختصاص دارد. بنیاد عشق این روز را برای تشویق وحدت و جشن گرفتن روابط بشری به‌واسطه عشق بی‌قیدوشرط ایجاد کرد، چراکه اگر همه انسان‌ها تنها کمی بیشتر به هم محبت کنند، دنیا جای بهتری برای زندگی خواهد بود.

این روز در مورد آوردن عشق بی قید و شرط به دیدگاه مشترک مردم در مورد درکی است که از جهان دارند و امید بر آن می‌رود که نگاه مردم به جهان را مرحله به مرحله تغییر دهد.

تاریخ روز جهانی عشق ۱۴۰۳

روز جهانی عشق هر سال در یکم می مصادف با دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

تاریخچه روز جهانی عشق

بنیاد عشق یکی از سازمان‌های مروج و مشوق عشق بی‌قید و شرطی در جهان است که در سال ۲۰۰۰ با مأموریت الهام بخشیدن به مردم برای نشان دادن عشق بی قید و شرط به یکدیگر تأسیس شد و این اقدام را از طریق برنامه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری‌های خیریه، همچنین ارائه تحقیقات آموزشی برای ترویج علت این‌عمل انجام می‌دهد.

هدف این نهاد تشویق عشق بی‌چشم‌داشت در جوامع، کشورها و به‌طور کلی جهان است و یکی از ابتکارات آن برای تحقق این هدف، معرفی روز جهانی عشق در سال ۲۰۰۴ بود. این روز یک رویداد رسمی جهانی برای نشان دادن یگانگی بشر از طریق عشق است که همه ملت‌ها را تشویق می کند در حکمت صلح و عشق با یکدیگر متحد شوند.

روز جهانی عشق از زمان اولین رویداد توانسته است که فرمانداران، شهرداران و دیگر اعضای برجسته دولت‌های محلی و ملی را در کنار مردم جوامعی که به آن پیوسته‌اند، درگیر رویدادهای خود و صدها هزار نفر را در شادی و محبت حاصل از این روز غرق کند.

شعار روز جهانی عشق ۲۰۲۴

شعار روز جهانی عشق در سال ۲۰۲۴، با مضامین «جشن انسانیت ما» و «عشق از من آغاز می‌شود» در سراسر جهان انتخاب شده است.

کد خبر 749378

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد