Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از پیوستن سه هزار و ۵۶۵ حامی نیکوکار به پویش ایران مهربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه طرح ملی پویش ایران مهربان در زمینه جذب حامی برای ایتام از آبان ماه امسال در استان خراسان شمالی باهدف بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت آغاز شد افزود: این طرح باهدف مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان به اجرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هم کنون ۳ هزار و ۳۲۸ یتیم و ۳ هزار و ۱۳۶ کودک محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، اضافه کرد: این کودکان توسط حدود ۲۱ هزار حامی و نیکوکار حمایت می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر، سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین استان پایین‌تر از میانگین متوسط کشوری است که امید است با اجرای این پویش، سرانه پرداختی به آن‌ها به ۷۰۰ هزار تومان برسد.

وی خاطرنشان کرد: در قالب اجرای این طرح، هر کارمند می‌تواند حامی یک یا چند نفر از ایتام شده و در کنار اجر معنوی بخشی از مشکلات ایتام را حل نماید.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: در حال حاضر استان خراسان شمالی دارای ۷۸ دستگاه اجرایی، شرکت، کارگاه صنعتی و تولیدی است که تاکنون ۷۰ مورد از آن‌ها اعلام آمادگی داشته‌اند.

الهی راد افزود: طی اجرای این طرح سه هزار و ۵۶۵ حامی جدید جذب‌شده است که ۶ هزار و ۶۷۸ یتیم و فرزند محسنین را تحت پوشش خود قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: برنامه کمیته امداد خراسان شمالی این است که تا بهار ۱۴۰۰ این تعداد حامی به ۲۰ هزار نفر افزایش پیدا کند و تعداد حامیان این طرح به ۴۰ هزار نفر برسد.

شایان‌ذکر است: حامیان امسال بیش از ۲۶ میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان کمک به‌حساب ایتام خراسان شمالی واریز نقدی و غیر نقدی داشته‌اند که این کمک‌ها به نسبت سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران نیکوکار ایران مهربان خراسان شمالی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند