Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نخستین جایزه سالانه کتاب روایت پیشرفت؛ «ایران سعید» در تیر ماه سال 1400 برگزار می­‌شود. بر این اساس از پدیدآورندگان و ناشران دعوت می‌شود، تا آثار خود را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در حالی که انقلاب اسلامی در دهه چهارم حیات خود به سر می‌برد؛ ولی پیشرفت‌ها و پسرفت‌های کشور در این سال‌ها به نحو شایسته روایت نشده‌است؛ بسیارند چالش‌هایی که با مجاهدت‌، اراده و نوآوری‌های مردان و زنان ایرانی پشت سر گذاشته شده ولی عدم ثبت و روایت مسائل و شیوه حل آنها، محققان را به جست وجوی راه حل، در دریای نظریات واداشته، در حالی که با استفاده از بال تجربه‌های متفاوت کشور، می‌­توان راه­‌هایی برای عبور از این چالش­‌ها یافت و چه بسیارند تجربیاتی برای عبور از چالش‌ها که ناکارآمدی آن‌ها، محرز شده ولی به دلیل عدم روایت،این اقدامات ناموفق دوباره آزموده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند سالی است که پژوهشگران و نویسندگانی با دغدغه روایت تجربه حرکت کشور در مسیر پیشرفت، آثاری را تولید کرده‌اند ولی ناگفته‌ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که روایت شده، لذا بر آنیم تا با همراهی و هم افزایی صاحبان تجربه، محققان، نویسندگان و ناشران، روایت پیشرفت را به جریانی در عرصه نشر تبدیل کنیم؛ جایزه کتاب «ایران سعید» گام نخست ما در این راستا است.

این رویداد توسط انجمن روایت پیشرفت که سازمانی مردم نهاد، متشکل از فعالان حوزه روایت پیشرفت است برگزار می­‌شود.

حوزه‌های تخصصی: حکمرانی، مدیریت و اقتصاد، دیپلماسی، فرهنگی و اجتماعی، دفاعی و امنیتی­، علم و فناوری.

قالب‌ها، خاطرات شفاهی، تجربه نگاری و ادبیات داستانی.

شرایط ارسال آثار: 

آثار ارسالی دارای شماره شابک و فیپای رسمی باشند، لازم است از هر اثر، دو نسخه به دبیرخانه ارسال شده یا فایل pdf آن در بخش ارسال آثار تارنمای جایزه بارگزاری شود و کاربرگ ثبت اثر در تارنمای جایزه تکمیل شود.

مهلت ثبت نام از تاریخ 14 بهمن لغایت 20 اسفند99، نشانی: تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، پلاک 397، طبقه دوم، صندوق پستی: 1416664151

- پست الکترونیکی: info@iranesaeed.ir

- تارنما:  iranesaeed.ir

- تلفن تماس :02128425713

- آیدی بله: @iranesaeedaward

انتهای پیام/

حسام آبنوس کد خبر: 1088889 برچسب‌ها روایت پیشرفت ایران سعید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روایت پیشرفت ایران سعید روایت پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»

ناصر چشم‌آذر در نیمه اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به‌شکلی ناگهانی چشم از جهان فروبست؛ او یکی از پایه‌های استوار موسیقی پاپ و همینطور موسیقی فیلم در ایران بود و توانست با هوش و ذوق سرشارش آثار ماندگار زیادی از خود بر جای بگذارد. او عاشق ایران بود و این تعهد و تعلق به خاک کشورش را هم در زندگی و هم در آثارش به عینه رواج می‌داد و از ارائه تصویری مصفا و پاک از ایران لکنت نداشت.   در این مصاحبه که ما بخشی از آن را برای شما انتخاب کرده‌ایم، ناصر چشم‌آذر با بیان خاطرات جالبی از حضورش در پروسه ساخت موسیقی‌متن فیلم سینمایی «ای ایران»، تصویر واضحی از علاقه و عشق خود به میهن را برای ما بازگو می‌کند که در کمتر هنرمندی در این روزگار حتی رد کم‌رنگی از آن وجود دارد!   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش ملّی زبان‌ها و گویش‌های ایران فراخوان داد
  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری