Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضا تفاهم نامه همکاری‌های مشترکی میان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و پژوهشکده محیط زیست با حضور مهدی رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور, علی محمد طهماسبی بیرگانی دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار و مشاور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور در پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار که به دعوت جلیل بادام فیروز رئیس این پژوهشکده صورت گرفت و ضمن دیدار، گفتگو و تبادل نظر پیرامون موضوعات علمی و پژوهشی، به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و ارتقاء ارتباط منظم و سازمان یافته و همچنین به منظور استفاده بهینه از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های علمی - پژوهشی طرفین، تفاهم نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی مشترکی میان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ضمن معرفی دو مجموعه پیرامون استفاده از امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های پژوهشی طرفین، انجام پروژه‌های تحقیقاتی - کاربردی مورد نیاز کشور، تبادل آمار و اطلاعات بین طرفین از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی مربوطه، استفاده متقابل دستاوردهای علمی طبق مقررات و ضوابط بالادستی، حمایت از رساله، پایان نامه و طرح‌های پژوهشی مشترک در راستای رسالت سازمانی طرفین، همکاری در تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی - پژوهشی تخصصی، برگزاری جلسات تخصصی، همایش‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی و مشورتی مشترک جهت کسب مهارت‌های تخصصی متقابل سازمانی و همچنین تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک به منظور بررسی پروژه‌های تحقیقاتی و جدیدترین دستاوردهای علمی بحث و تبادل نظر شد و در انتها با انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی مشترک میان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، این نشست به پایان رسید.

کد خبر 5141322

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار تفاهم نامه سازمان هواشناسی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش زنان قوه قضاییه گردشگری ساختمان پلاسکو شورای شهر شورای عالی استان ها محسن حاجی میرزایی آیت الله سید ابراهیم رئیسی دهه فجر روز زن میراث فرهنگی پژوهشکده محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«توسعه خواندنی است» در راه نمایشگاه کتاب

به گزارش خرگزاری علم و فناوری آنا، میرحسن خواجوی مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با اعلام خبر حضور این مرکز پژوهشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: در آستانه ابلاغ برنامه هفتم توسعه و همچنین با توجه به روح قالب تولیدات پژوهشی و علمی این مجموعه علمی، غرفه مرکز با شعار «توسعه خواندنی است» در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده است.

وی ادامه داد: نشر این مرکز امسال با کتاب‌های متنوع و جذابی با موضوعات متنوع و کاربردی، میزبان علاقه‌مندان به حوزه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است.

خواجوی افزود: برگزاری نشست‌های متنوع و جلسات نقد و بررسی کتاب‌های نشر مرکز از دیگر فعالیت‌های جانبی غرفه مرکز در نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود. که از میان می توان به برگزاری برنامه‌های همچون نشست علمی تخصصی با عنوان «کتاب و امید اجتماعی»، رونمایی و نقد و بررسی ترجمه کتاب راهنمای شفافیت مالی، رونمایی و نقد و بررسی تالیف کتاب راه ناهموار توسعه، رونمایی و نقد و بررسی ترجمه کتاب تاریخ توسعه و... اشاره کرد.

وی در خاتمه ضمن اشاره به دستاوردها و پروژه‌های متنوع پژوهشی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه مرکز در سالن اصلی، بخش ناشران عمومی با داستان و تاریخچه توسعه ایران از نزدیک آشنا شوند و همچنین پژوهشگران و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور نیز می‌توانند به عنوان پژوهشگران مدعو در طرح‌های پژوهشی مرکز مشارکت نمایند.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلی تهران دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند در ایام برپایی نمایشگاه کتاب تهران همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ از بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم اجرای پایش آنلاین دوره‌ای صنایع قشم
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • «توسعه خواندنی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر