Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین گفت: عملکرد بازیکنان تیمم در رقابت های لیگ برتر رضایت بخش بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فرید صائبی سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین درباره رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا، باعث تعطیلی سالن های تمرین برای مدت طولانی شد و ورزشکاران از طریق فضای مجازی و در خانه ها تمرینات را پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم ما نیز از این موضوع مستثنی نبودند و بعد از یک سال دوری با حضور در اردو و انجام تمرینات گروهی، با آمادگی نسبی راهی رقابت های لیگ برتر شدند اما خوشبختانه توانستیم برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آوریم.

وی ادامه داد: علی عباسی مدیر عامل باشگاه، شهردار و اعضای شورای شهر ورامین از رشته پرطرفدار والیبال نشسته حمایت خیلی خوبی دارند و این امر باعث شده تا استان تهران در لیگ برتر نماینده ای قدرتمند داشته باشد که مدعی کسب سکوی نخست است.

صائبی افزود: پیش از آغاز رقابت های لیگ، باشگاه امکانات خوبی در اختیار ما قرار داد و توانستیم ضمن انجام تست PCR، قرنطینه کردن ورزشکاران در اتاق های مجزا و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در دو مرحله اردو، برنامه های تکنیکی و تاکتیکی را با ورزشکاران مان تمرین کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین عنوان کرد: در این دوره از رقابت های لیگ تمام تیم ها با انگیزه وارد شدند. تیم مس شهر بابک با حضور هادی رضایی، سرمربی صاحب نام والیبال نشسته کشورمان و ملی پوشان قدرتمند خود بازی های فوق العاده ای را ارائه داد. تیم ذوب آهن نیز با وجود بازیکنان جوان، با عملکردی شایسته در مرحله نهایی برابر تیم های مدعی امتیاز گیری های خوبی داشت.

وی تصریح کرد: تیم ما نیز با عملکرد فوق العاده بازیکنانم، توانست با اقتدار راهی مرحله نهایی شود و با رسیدن به سکوی نخست، از جایگاه قهرمانی خود دفاع کند.

صائبی اظهار داشت: در مرحله نهایی، شاهد مسابقات فشرده ای بودیم و تا آخرین لحظه تمام تیم ها برای پیروزی تلاش می کردند که این نشان می دهد لیگ برتر از حالت دوقطبی خارج شده و همه با هدف قهرمانی در رقابت ها حاضر شدند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین بیان کرد: حضور اصحاب رسانه، پخش مستقیم مسابقات از شبکه ورزش انگیزه ورزشکاران و تیم ها را چندین برابر کرد به گونه ای که امتیازگیری تیم ها به یکدیگر نزدیک بود و شاهد بهترین بازی های سال های اخیر لیگ بودیم و از این جهت از مسئولین فدراسیون تشکر و قدردانی می کنم.

وی اظهار داشت: برگزاری لیگ برتر و حضور در این رقابت ها فرصتی است تا بازیکنان مستعد شناسایی و برای تیم ملی پشتوانه سازی انجام شود و تیم شهرداری با حمایت خوبی که از سوی باشگاه، شهردار و شورای شهر ورامین دارد به طور حتم یکی از قطب های لیگ والیبال نشسته ایران در سال های آینده است.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در پایان ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل باشگاه، شهردار و اعضای شورای شهر ورامین گفت: از بازیکنان تیم برای ارائه بازی خوب و تحمل سختی اردوها و تمرینات تشکر می کنم که با همدلی توانستند از عنوان قهرمانی تیم دفاع کنند.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری ورامین والیبال نشسته رقابت های لیگ تیم شهرداری سرمربی تیم رقابت ها لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به سومین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های کافا دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در ادامه رقابت‌های فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا امروز (جمعه) به مصاف تاجیکستان رفت و به پیروزی رسید.

دختران جوان ایران با پنج گل حریف خود را شکست دادند و به سومین پیروزی پیاپی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کردند. آنها پیش از این ازبکستان و ترکمنستان را هم شکست داده بودند.

تیم ایران در آخرین بازی خود یکشنبه، نهم ازدیبهشت به مصاف قرقیزستان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد