Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@04:56:38 GMT

افتتاح سه پروژه عمرانی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۶۶۷۶

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، صبح امروز و با حضور رییس دادگستری استان مازندران و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور سه پروژه عمرانی در این استان به بهره‌برداری رسید. خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران در جلسه شورای قضایی استان، گفت: پزشکی قانونی سازمانی کارشناسی و تخصصی زیرمجموعه قوه قضاییه است که در صدور احکام پرونده‌های قضایی و اقامه عدل نقش بسیار مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: عدلیه و دادگستری یکی از مهم‌ترین وجوه انقلاب اسلامی است و اساس قیام انبیا و ائمه، برقراری قسط و عدل و برچیده شدن ظلم بوده است و برای نیل به این هدف مشکلات و مشقت‌های زیادی را متحمل شده اند.

وی با اشاره به جدیت سیستم قضایی در مبارزه با فساد، موارد فساد‌های موجود را غیرسیستماتیک و غیرگسترده دانست و بر عزم جدی سیستم قضایی برای مبارزه با آن تاکید کرد.

رییس کل دادگستری استان مازندران در ادامه تلاش برای اقامه عدل را از افتخارات کارگزاران نظام در قوه قضاییه عنوان و نقش پزشکی قانونی را در تحقق عدالت بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: نظرات کارشناسان پزشکی قانونی در حکم قاضی، اتقان آرا و سرعت رسیدگی و در نهایت استقرار عدالت مهم و تاثیرگذار است.

حجت الاسلام اکبری در ادامه با اشاره به مشکلات و نیاز‌های سازمان پزشکی قانونی خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی مجموعه‌ای حاکمیتی است و به دلیل مشکلاتی که دارد نیازمند توجه جدی مسئولان است تا بتواند بیش از پیش در تحقق عدالت موثر باشد.

وی با قدردانی از مسئولان پزشکی قانونی کشور و استان به دلیل اهتمام در تکمیل پروژه‌های استانی، توجه به کاستی‌های پزشکی قانونی استان در حوزه نیروی انسانی را از جمله موارد ضروری برشمرد.

رییس کل دادگستری استان همچنین با تبریک ۴۲ امین سالگرد پیروزی انقلاب، ابراز امیدواری کرد: با تلاش و مجاهدت بیشتر مردم عزیز و مسئولین کشورمان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و تاسی از سیره امام راحل (ره) این انقلاب در مسیر رشد و بالندگی به پیش برود و به انقلاب حضرت ولیعصر (عج) متصل شود.

گفتنی است در حاشیه این جلسه ساختمان اداری و معاینات پزشکی قانونی شهرستان رامسر به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

ساختمان آزمایشگاه و تشریح پزشکی قانونی ساری و ساختمان اداری و معاینات شهرستان نور نیز در این سفر با حضور حاج منوچهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور و جمعی از مقامات استانی به بهره‌برداری رسید.       بیشتر بخوانید:     افتتاح ۲۱ پروژه عمرانی پزشکی قانونی در دهه فجر انتهای پیام/     برچسب ها: مازندران پزشکی قانونی افتتاح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مازندران پزشکی قانونی افتتاح دادگستری استان پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد