Web Analytics Made Easy - Statcounter

برآورد‌ها و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که اظهارات تحریک آمیز دونالد ترامپ و در پی آن حمله به کنگره بیش از ۵۰۰ میلیون دلار هزینه برای مالیات دهندگان آمریکایی در پی داشته است.

خبرگزاری میزان - برآورد‌های انجام شده نشان می‎دهد که رویداد‌های پسا انتخاباتی آمریکا و به ویژه حمله به کنگره، هزینه‌ای معادل ۵۱۹ میلیون دلار برای رای دهندگان آمریکایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«واشنگتن پست» بررسی‌هایی را از گزارش صورت حساب‌های محلی، ایالتی و فدرال و مصاحبه با برخی مقام‎های آمریکایی، انجام داده که نشان می‌دهد اظهارات پسا انتخاباتی «دونالد ترامپ»،، اعتماد عمومی به نظام انتخاباتی را در این کشور خدشه دار کرده و موجب بروز آشوب گسترده‌ در کنگره شده است.

این گزارش می‎افزاید «این آشوب، هزینه‌هایی را برای مالیات دهندگان آمریکایی در پی داشته که این هزینه‌ ها همچنان در حال افزایش است.»

برآورد این روزنامه آمریکایی نشان می‌دهد که مجموع این هزینه‌ها تاکنون به ۵۱۹ میلیون دلار رسیده است.

این گزارش در بخش دیگری می‎افزاید «موج دروغ‌های ترامپ درباره انتخابات ماه نوامبر، میلیون‌ها آمریکایی را گمراه و اعتماد به نظام انتخاباتی را تضعیف کرد و شورشی فاجعه بار را برانگیخت.»

به نوشته این روزنامه، «هزینه‌ها رو به افزایش هستند چرا که سازمان‌های دولتی در تمامی سطوح مجبور هستند بودجه عمومی را برای پاسخگویی به اقدامات صورت گرفته از سوی ترامپ و حامیان وی، اختصاص دهند.»

بیشتر بخوانید: حمله به کنگره و دوگانگی استاندارد رسانه‌ ها در آمریکا استیضاح ترامپ؛ رییس جمهور سابق آمریکا از چه مزایایی محروم می‎شود؟

«واشنگتن پست»، هزینه‌های به بار آمده از حوادث اخیر در آمریکا را اینگونه تشریح می‌کند «این هزینه‌ها شامل پرداخت‌ها برای ده‌ ها دعوی حقوقی بی نتیجه، افزایش تدابیر امنیتی در پی تهدید‌ها علیه مقام‎ها و برگزار کنندگان انتخاباتی و تعمیرات پر هزینه مورد نیاز بعد از آشوب ۶ ژانویه در کنگره است؛ این حمله موجب ادامه حضور نیرو‌های امنیتی در خیابان‌های واشنگتن به دلیل واهمه از خشونت‌های بیشتر از سوی گروه‌های افراط گرا شد.»

این گزارش در بخش دیگری می‌گوید «اگرچه بیش از ۴۸۰ میلیون دلار از این هزینه مربوط به استقرار نیرو‌های امنیتی تا ماه مارس در واشنگتن است، اما تاثیر مالی خودداری ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات احتمالا بسیار بیشتر از آنچه تاکنون ثبت شده، است و واقعیت این هزینه‌ها ممکن است هرگز مشخص نشود.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: دونالد ترامپ جو بایدن آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ جو بایدن آمریکا دهندگان آمریکایی حمله به کنگره میلیون دلار نشان می دهد هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند

تصاویر منتشر شده توسط حوثی‌ها از سرنگونی یک پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا خبر میدهد./ یورونیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها