Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@21:30:41 GMT

ادعای جالب حمید درخشان درباره انصاریان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۶۷۹۱

ادعای جالب حمید درخشان درباره انصاریان

حمید درخشان، بازیکن و سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: رفتار علی انصاریان با مادرش می‌تواند یک الگو برای همه جوانان ایرانی باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

«دنیا ارزشی ندارد. چه کسی تضمین می‌دهد من و شما فردا زنده باشیم یا نه؟ چه کسی مطمئن است چند سال دیگر زنده است یا نیست؟» این تازه‌ترین صحبت‌های حمید درخشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید درخشان مربی علی انصاریان در تیم‌های شهرداری تبریز و شاهین بوشهر که در مراسم خاکسپاری پیشکسوت خوش‌اخلاق پرسپولیس شرکت کرده بود و…

می‌دانیم در شهرداری تبریز و شاهین بوشهر مربی علی انصاریان بودید. از ویژگی‌های او برای ما بگویید.

حمید درخشان گفت:

فوتبالیست متعصب و بامعرفتی بود که پیراهن هر تیمی را می‌پوشید با تمام وجود برای آن تیم بازی می‌کرد. خدابیامرز علی در زمین فوتبال عصای دست من بود. ارتباط خوبی با همه بچه‌ها برقرار می‌کرد و ضمن رفاقت تیم را مدیریت می‌کرد. روحش شاد واقعاً نمی‌دانم چه بگویم؟ فقط می‌توانم بگویم به داشتن چنین شاگردی افتخار می‌کنم. رفتار علی با مادرش می‌تواند یک الگو برای همه جوانان ایرانی باشد.

چه زمانی متوجه درگذشت علی انصاریان شدید؟

هر روز تقریباً پیگیر وضعیت او بودم و همان روز چهارشنبه متوجه شدم. خدا به مادرش صبر و تحمل بدهد. تحمل داغ جوان خیلی سخت و دشوار است.

با چه کسی در مراسم خاکسپاری انصاریان شرکت کردید؟

حمید درخشان گفت:

تنها رفتم ولی علی‌آقا پروین، محمد پنجعلی، علی دایی، علی کریمی و… را هم دیدم. دنیا واقعاً هیچ ارزشی ندارد. چه کسی تضمین می‌دهد من و شما فردا زنده باشیم یا نه؟ چه کسی مطمئن است چند سال دیگر زنده است یا نیست؟ بهتر است کینه و کدورت‌ها را دور ریخته و فقط عشق و محبت به یکدیگر داشته باشیم. تا روزی که دوستان، همبازیان و پیشکسوتان زنده هستند، قدر آنها را بدانیم.

بسیار خوب، بازی پرسپولیس و تراکتور را دیدید؟

بله، نیمه اول این مسابقه چنگی به دل نزد اما نیمه دوم پرسپولیس خیلی بهتر بازی کرد. پرسپولیس یک گل زد و به نظر من می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند که با درخشش محمدرضا اخباری این اتفاق نیفتاد.

تیم تراکتور هم نسبت به گذشته افت کرده بودید. قبول دارید؟

حمید درخشان گفت:

من واقعاً متعجب شدم. فکرش را نمی‌کردم تراکتور در خانه این‌طوری بازی کند. نمی‌دانم دلیل آن چیست ولی این تیم بازیکنان خوبی دارد و نماینده فوتبال باشگاهی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیاست. امیدوارم تا شروع رقابت‌های آسیایی این تیم تقویت شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید درخشان پرسپولیس پرسپولیس حمید درخشان لیگ برتر علی انصاریان حمید درخشان چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلرها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.
کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 849059 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • (ویدئو) حمید معصومی‌نژاد خبرگزاری تک نفره؛ رُم نیستم، تهران!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است