Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به انقلاب اسلامی ملت ایران و نقش بی‌بدیل رهبری امام در سپهر سیاست جهان اظهار داشت: آمریکا با سرمایه‌گذاری میلیاردها دلار و نیز با هزینه نقض حقوق بشر و کشتار بی رحمانه ده‌ها هزار نفر در ایران نتوانست جلو و ظهور قدرت اسلام در معادلات جهانی را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در نیم قرن گذشته این قدرت روزبه‌روز توانایی‌های بی بدیل خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و جهان در شعاع ۲۰۰۰ کیلومتری زیر ضربه چکش موشکی و پهپادی ایران قرار دارد و امنیت رژیم صهیونیستی که امنیت اعراب و مسلمانان را در معرض خطر قرار داده بود ضعیف تر و نحیف تر از همیشه شده است و صهیونیست‌ها می‌دانند با ارتکاب کمترین خطایی موجودیت خود را از دست خواهند داد.

بادامچیان ادامه داد: امروز ارتش چندملیتی مقاومت در سراسر منطقه و جهان شکل گرفته و اجازه شرارت و ماجراجویی را از استکبار جهانی گرفته است.

وی افزود: قدرت ایران و اسلام در منطقه و جهان بنا به اعتراف مراکز رصد در غرب روز به روز افزایش پیدا می‌کند و این چیزی نیست که ما ادعا کنیم بلکه آنها به این قدرت اعتراف دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: امروز ملت ایران با تولید قدرت سیاسی، نظامی و حتی اقتصادی جزو چند کشور برجسته دنیا هستند.

بادامچیان با اظهار تاسف از صدور حکم غیرقانونی علیه اسدالله اسدی دیپلمات با سابقه ایرانی در بلژیک گفت: برخلاف همه موازین بین‌المللی یک دیپلمات ایرانی را در اروپا به ۲۰ سال زندان با اتهام واهی محکوم می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهار اخیر دولت آمریکا در مورد پشیمانی آنها در جنگ یمن گفت: آمریکایی‌ها مجبورند بساط خود را از منطقه جمع کنند و این به خاطر مقاومت فرزندان رشید این ملت در کلیه خطوط مقاومت است. اکنون ائتلاف عربستان علیه یمن شکست خورده و فلسفه وجودی آمریکا در منطقه به دلیل رشد روز افزون مقاومت رنگ باخته است.

وی افزود: این واقعیت‌ها یک حقیقت را فریاد می‌زند و آن اینکه هزینه مقاومت به مراتب کمتر از گفت وگو و سازش و مذاکرات بی‌حاصل با آمریکاست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به رد لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس، با تقدیر از نمایندگان مجلس گفت: موضع موتلفه برگرداندن بودجه تحویلی به دولت بود. زیرا اگر آن لایحه تصویب می شد، تورم شدید در کشور در آغاز سال ۱۴۰۰ اتفاق می افتاد و در دوران باقی مانده دولت فعلی ضربه سنگینی به اقتصاد و مردم وارد می کرد.

بادامچیان آغاز چهل و سومین بهار آزادی اسلامی را به امام خامنه‌ای، ملت بزرگ ایران و ملل اسلامی و آزادیخواه جهان تبریک گفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل رعایت اصول بهداشتی و وجود معضل کرونا امسال راهپیمایی انجام نمی‌شود، هر فرد و هر جمعی آنچه می‌توانند در بزرگداشت انقلاب اسلامی با رعایت همه موارد بهداشتی انجام دهند.

وی ادامه داد: مسلماً رهنمودهای ولی امر مسلمین در سالگرد انقلاب اسلامی راهگشای وظایف است.

بادامچیان ضمن مسالت علو درجات شهدا و امام شهدا، برای همه کسانی که در ایران و جهان در راه نجات ملت ها از ظلم و استکبار جهاد می‌کنند، آرزوی پیروزی شکوهمند کرد.

برچسب‌ها جنگ یمن انقلاب اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا امام خمینی اسدالله بادامچيان رژیم صهیونیستی حزب موتلفه اسلامی حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ یمن انقلاب اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا جنگ یمن انقلاب اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا امام خمینی اسدالله بادامچيان رژیم صهیونیستی حزب موتلفه اسلامی حقوق بشر اخبار کنکور حزب موتلفه اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است

آیت الله سیدنورالدین شریعتمدار جزائری استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم درگفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر لزوم وحدت میان کشورهای اسلامی در اولویت های جهان اسلام خصوصا مسئله غزه، اظهار داشت: مسئله وحدت از منظر علوم فقه ، سیاست و اجتماع در جایگاه بالایی قرار دارد زیرا بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون و مدیون وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است.
 
وی افزود: تقویت ، تحکیم و حفظ وحدت از جمله اولویت های جهان اسلام است؛ دشمنان نیز دقیقا همین مسئله را نشانه گرفته و با آسیب رساندن به راس تقویت این وحدت یعنی جمهوری اسلامی ایران درصدد نابودی آن هستند که هوشیاری جهان اسلام را می خواهد.

این عالم شیعه، ادامه داد: در عملیات وعده صادق اقتدار و قدرت ایران اسلامی را مشاهده کردیم و فهمیدیم تنها آسیبی که انقلاب و اسلام را تهدید می کند تفرقه و اختلاف است و نه مسائل نظامی، از اینرو امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امت اسلام را در داخل و خارج از کشور همواره به وحدت و تقریب توصیه نموده اند.

وی تصریح کرد: با مطالعه در تاریخ اسلام و عملکرد انبیا الهی و اهل بیت علیهم السلام و نیز سیره علما و اندیشمندان جهان اسلام می توان به این مسئله دست پیدا نمود که یکی از مسائل مهم و مورد اتفاق در تمامی ادیان و مذاهب اسلامی وحدت بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: بزرگان و علمای اسلام پیوسته در تلاش بوده اند که اهداف تقریب موثر واقع شود و با تلمذ در مکاتب علمی وحدت بین مذاهب را گسترش داده اند، لذا باید مسئله غزه را بیش از گذشته همگان جدی بگیرند و با قاطعیت در مقابل صهیونیسم اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!