Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه شهرخودرو به باشگاه پرسپولیس ۴۸ ساعت فرصت داد تا مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی به نماینده خراسان پرداخت شود در غیر این صورت این باشگاه به AFC شکایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، جواد طاری بخش مدیر رسانه ای باشگاه شهرخودرو با اعلام این خبر که باشگاه شهر خودرو ۴۸ ساعت به پرسپولیس فرصت می‌دهد که مبلغ ۸ میلیارد تومان پول رضایت نامه انتقال بحیی گل محمدی را پرداخت کند، در غیر این صورت این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسؤولان باشگاه پرسپولیس چندین بار قول دادند این بدهی را پرداخت کنند و کمیته استیناف در دی ماه امسال حکم به پرداخت این مبلغ به باشگاه شهر خودرو را از طرف پرسپولیس صادر کرد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و در صورتی که این مبلغ تا ۴۸ ساعت دیگر پرداخت نشود، باشگاه مشهدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

مدیر رسانه‌ای شهرخودرو خاطرنشان کرد: این مبلغ حق باشگاه شهر خودرو و مطالبه مردم استان خراسان است و باید به حساب باشگاه واریز شود و ما منتظر هستیم این اقدام از طرف باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت مدیریت باشگاه شهر خودرو گفت: در حال حاضر آقای جواد وطنخواه سرپرست مدیرعاملی باشگاه است و تمامی امورات را زیر نظر دارد و تمرینات تیم هم مثل همیشه برگزار می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر پرسپولیس یحیی گل محمدی کنفدراسیون فوتبال آسیا شهرخودرو باشگاه شهرخودرو باشگاه شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش

به گزارش همشهری آنلاین در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کد خبر 847597 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس