Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس گفت: مناسب است دولت در ارائه لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۰ به نظرات مجلس و مصوبات کمیسیون تلفیق توجه داشته باشد تا کار در روند تصویب بودجه با سرعت بیش‌تری پیش رود.

به گزارش مشرق،احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در صحن مجلس رد شده، طبق آئین‌نامه مجلس، دولت باید لایحه یک، ۲ و یا ۳ دوازدهم به مجلس ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: پس از این دولت، لایحه اصلاحیه خود برای بودجه سال آینده را به مجلس ارائه کند تا کمیسیون تلفیق در زمان کافی بتواند بودجه سال آینده را مورد بررسی قرار دهد و کشور در سه ماهه نخست با فقدان بودجه مواجه نباشد. 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس اظهار داشت: مناسبت است دولت در ارائه لایحه اصلاحی بودجه به مجلس مصوبات کمیسیون تلفیق و نظرات مجلس را مدنظر قرار دهد و لایحه اصلاحی به مصوبات کمیسیون تلفیق نزدیک باشد. 

امیرآبادی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این امر، کار رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس سرعت بیشتری می‌گیرد و بودجه در زمان مناسب به تصویب برسد. 

به گزارش فارس، لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پس از بررسی در کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس مورد بحث قرار گرفت اما کلیات آن از سوی نمایندگان رد و لایحه برای اصلاح به دولت بازگردانده شد. 

دولت طبق قانون دو هفته فرصت دارد تا لایحه اصلاحی بودجه را به مجلس ارسال کند تا کار بررسی لایحه اصلاحی در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس انجام شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر اتحادیه اوراسیا سازمان توسعه تجارت قوه قضاییه بندر شهید رجایی بودجه سال ۱۴۰۰ کمیسیون تلفیق لایحه اصلاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229422 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت