Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارشها حاکی از آن است که احتمال می رود در پی شکسته شدن یخچال طبیعی هیمالیا حدود ۱۵۰ نفر در هند کشته شده باشند.

به گزارش ایسنا، در پی شکسته شدن یخچال طبیعی هیمالیا و وقوع سیلاب احتمال می رود ۱۵۰ نفر در شمال هند جان خود را از دست داده باشند.

همچنین جاری شدن سیلاب موجب شد تا ساکنان روستاهایی که در مسیر سیل قرار دارند خانه‌های خود را تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات ایالت اوتارخند اظهار داشتند: تعداد دقیق قربانیان این حادثه مشخص نیست اما احتمال فوت ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر در این حادثه وجود دارد.

یکی از شاهدان این حادثه گفت: در این حادثه دیواری از غبار، سنگ و آب همچون بهمن سرازیر شد. این اتفاق به سرعت رخ داد و زمانی برای اعلام وضعیت هشدار وجود نداشت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، بنابر اعلام مقامات محلی ایالت اوتارخند در زمان وقوع حادثه بیش از ۵۰ کارگر در محل پروژه برق آبی مشغول به کار بودند که احتمال فوت برخی از آنان وجود دارد اگرچه تعدادی از آنان نجات پیدا کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/003EDV

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!

به گزارش ورزش سه شکست تلخ و عجیب پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم یادآور خاطرات تلخ قشقایی شیراز در جام حذفی ۱۳۹۵ شد.

پرسپولیس در روزی که ۴ بار از حریف پیش افتاده بود سرانجام در ضربات پنالتی شکست خورد تا طلسم شکست ناپذیری خارج از خانه سرخپوشان در جام حذفی بعد از  ۲۷۶۵ روز باطل شود.

آخرین شکست این تیم نیز دقیقا به همین شکل و در ضربات پنالتی مقابل تیم لیگ دویی قشقایی رقم خورده بود.

جالب  آنکه آلومینیومی ها پیش از این در جام  حذفی دو فصل پیش و در همین مرحله یک هشتم موفق به شکست دادن تراکتور و سپاهان نیز شده بود و حالا نام پرسپولیس هم به قربانیان ایرالکو برای دومین بار در تاریخ جام حذفی اضافه شد.

دیگر خبرها

  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه