Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ حمزه برین، معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در نشست هماهنگی برگزاری مجازی اردو‌های راهیان نور ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به برگزاری مجازی اردو‌های راهیان نور امسال گفت: پخش زنده اردو‌های مجازی راهیان نور در ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه سال جاری اقدامی مؤثر برای استمرار اردو‌های راهیان نور و بهره برداری معنوی دانش آموزان از این اردوهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ برین ادامه داد: شرایط کرونا اگرچه محدودیت‌های حضوری را به همراه داشت، اما برگزاری آن به صورت مجازی می‌تواند ظرفیت‌های بیشتری را برای ما فراهم سازد.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان عنوان کرد: در گذشته اعزام نیرو‌ها با سهمیه بندی انجام می‌شد و تمام دانش‌آموزان قابلیت حضور در این اردوی معنوی را نداشتند، اما امروز تمام دانش‌آموزان در کنار خانواده‌ها زائر اردو‌های راهیان نور می‌شوند.

وی بیان کرد: تلاش ما این است در راستای برگزاری اردو‌های راهیان نور به صورت پخش زنده از شبکه شاد، صدا و سیما و سایر شبکه‌های مجازی بتوانیم حس و حال معنوی این اردو‌ها را برای دانش‌آموزان و مردم ملموس کنیم.

سرهنگ برین تاکید کرد: محتوای تولید شده و نحوه برگزاری اردوی مجازی باید به گونه‌ای باشند که مخاطبین بتوانند خود را در فضای راهیان نور تجسم کنند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان ادامه داد: مأموریت جدی عوامل سپاه، امروز برگزاری اردوی راهیان‌نور مجازی به صورت گسترده و با کیفیت است تا ثابت کند راهیان نور فراموش شدنی نیست و با توجه به شرایط بیماری با شکلی دیگر به فعالیت مؤثر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران اردوی راهیان نور فضای مجازی اردو های راهیان نور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است

به گزارش قدس آنلاین، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» ‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت ماه به صورت موقت غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان