Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف گاومیش‌های قاچاق در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرماندهی انتظامی حمیدیه گفت: به منظور مبارزه با قاچاق احشام، ماموران انتظامی حین اجرای طرح ایست و بازرسی یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل احشام را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۵ راس گاومیش قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ارزش گاومیش‌های کشف شده از سوی کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری ۷ معتاد متجاهر در هفتکل

سرهنگ ابراهیم خوبان فرمانده انتظامی هفتکل اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، پس از هماهنگی با مرجع قضائی اجرایی شد و ماموران انتظامی ۷ معتاد متجاهر که در یکی از محله‌های این شهرستان اقدام به استعمال مواد مخدر و ایجاد مزاحمت برای ساکنان می‌کردند، جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد تحویل دادند.

او ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

سارقان منزل در اهواز دستگیری شدند

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان بیان کرد: در پی وقوع چند سرقت منزل در اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه شرق این پلیس قرار گرفت و ماموران پایگاه شرق با انجام کار اطلاعاتی ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه کولر گازی سرقتی کشف شد و در بازجویی‌های پلیس متهمان به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان حرفه‌ای در دام پلیس ماهشهر

سرهنگ فرهاد شاکرمی جانشین فرماندهی انتظامی ماهشهر اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای، مأموران پلیس با اقدامات تخصصی وگشت زنی‌های هدفمند ۲ را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۱ فقره سرقت از قبیل منزل، موتورسیکلت و کیف قاپی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارق منزل در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۳۳ با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک گاوصندوق، ۲ عدد هود آشپزخانه و گاز صفحه‌ای، تعداد ۸ عدد آبگرمکن، مقادیری کابل برق و ۴۲ عدد فشنگ سلاح شکاری و ۳۲ عدد فشنگ سلاح کلاش، جیب خشاب و یک دستگاه موتور سیکلت دارای سابقه سرقت کشف شد.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۹ سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

عاملان توزیع موادمخدر در شوشتر با دستان بسته

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در رابطه با پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز برخی مناطق این شهرستان، عوامل کلانتری ۱۳ تعداد ۴ نفر از توزیع کنندگان موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی بدنی از متهمان مقدار ۵۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک را کشف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق دام دستگیری سارق توزیع موادمخدر پس از تشکیل پرونده دستگیر کردند مرجع قضائی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد