Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@23:16:36 GMT

خرید‌های احتمالی یحیی برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۷۴۴۸

خرید‌های احتمالی یحیی برای پرسپولیس

اولین بمب زمستانی لیگ برتر، در جایی قابل پیش بینی ترکید. مهدی ترابی، به پرسپولیس برگشت و با حضور او، گل‌محمدی نیم فصل دوم ابزار بیشتری در اختیار دارد. نکته مهم اما، اینجاست که پرسپولیسی‌ها با بازگشت ترابی هنوز نقاط ضعفی جدی دارند. مشکلاتی که باید در همین پنجره، با خرید‌های تازه برطرف کنند. آن هم در شرایطی که سایر تیم‌ها، بعید است در این مقطع فصل به راحتی بازیکنان‌شان را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط دفاع: آلترناتیو برای سید و کنعانی

در صورت جدا نشدن رادوشوویچ، پرسپولیسی‌ها درون دروازه مشکلی ندارند. لک این فصل بازی‌های خوبی برای سرخپوشان انجام داده و رادو هم به عنوان آلترناتیو، گزینه مطمئنی محسوب می‌شود. در سمت راست نعمتی و شیری گزینه‌های اصلی یحیی هستند و در سمت چپ، آقایی توانسته رضایت کادرفنی را جلب کند. با توجه به دقایق کم بازی علی شجاعی، بعید است آن‌ها سراغ خرید تازه‌ای در سمت چپ دفاع بروند.

مشکل بزرگ پرسپولیس، نداشتن جانشین برای سیدجلال و کنعانی‌زادگان است. محمد انصاری، به گفته گل‌محمدی هنوز شرایط بازی پیدا نکرده یا سرمربی سرخپوشان، اعتقادی به او ندارد. پرسپولیس پس از مصدومیت کنعانی‌زادگان، مشکل زیادی برای جانشینی او داشت و بازی با آلومینیوم را هم در غیاب دو مدافع میانی تیمش باخت. فعلا در بازار، گزینه در دسترسی برای پرسپولیس وجود ندارد. سلیمی و حق وردی، هر دو لژیونر شده‌اند و معلوم نیست پرسپولیسی‌ها، بتوانند یک مدافع در سطح توقع‌شان جذب کنند.

خط هافبک: به دنبال جانشین بشار

بودن همزمان نوراللهی، کامیابی‌نیا و سرلک، پست هافبک دفاعی را به برگ برنده پرسپولیس تبدیل کرده است. در پست وینگر هم با بازگشت ترابی و اضافه شدن او به امیری، پهلوان، عالیشاه و نعمتی مشکلی وجود نخواهد داشت. فقط مسئله اینجاست پس از جدایی رسن، سرخپوشان بازیکنی با خصوصیات او برای پست هافبک هجومی ندارند. با این حال بعید است پرسپولیس قصد تلاش یا هزینه زیاد، برای خرید بازیکن در این پست را داشته باشد. به خصوص که با ورود ترابی و بازگشت آل کثیر، احتمالا آن‌ها مثل فصل پیش با دو وینگر و دو مهاجم، به میدان خواهند رفت.

خط حمله: بحران سه ساله

مشکل خط حمله پرسپولیس، از زمان جدایی طارمی وجود داشته و از فصلی، به فصل دیگر منتقل می‌شود. پرسپولیسی‌ها فصل پیش سه مهاجم خارجی برای بازی در کنار علیپور خریدند و هیچکدام، موفق نبودند. این فصل آل کثیر جانشین علیپور شد و با محرومیت او، آن‌ها حتی مهاجم اول‌شان را هم از دست دادند. آل کثیر، بعد از هفته هجدهم برمی‌گردد، اما همچنان پرسپولیس زوجی برای او ندارد و احتمالا، وحید امیری دوباره به خط حمله می‌رود. اگر پرسپولیس بتواند مهاجمی به جای رمضانی بخرد، نیم فصل دوم صاحب خط حمله‌ای قدرتمند خواهد شد. خط حمله‌ای که عبدی را هم به عنوان آلترناتیو، پشت سرشان دارند. فعلا اسامی مثل پاکدل و بابایی، اطراف پرسپولیس شنیده می‌شود. در صورت ناکامی اما، مشکل خط حمله پرسپولیس همچنان ادامه پیدا می‌کند و امیری، باید جور مهاجم نداشتن تیم را بکشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیسی ها خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی