Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:36:06 GMT

عضویت جاسبی در هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد لغو شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۷۵۱۱

عضویت جاسبی در هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد لغو شود

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار لغو عضویت جاسبی از هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد شدند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار لغو عضویت جاسبی از هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

اعضا محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

سلام علیکم؛ باصلوات برحضرت محمد(ص) و آل محمد(ص)

ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مطالبه راهبردی مقام معظم رهبری کاملا روشن و مشخص است؛ عدم بازگشت به دوران منسوخ و غیرقابل دفاع گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی یک امر واضح و قطعی است.

مخبر دزفولی عضو هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد شد

 

چگونه آقای عبدالله جاسبی ریاست سابق دانشگاه آزاد اسلامی که نامش با رنج دانشجویان و نیروهای انقلابی گره خورده است و بخش اعظمی از پرونده تخلفات دانشگاه آزاد اسلامی به دوران ریاست پر مصائب و سیاه وی برمی‌گردد، به عنوان عضو هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد اسلامی معرفی می گردد؟!

آنچه که هنوز در خبرگزاری ها در دسترس است، اتهاماتی است که به او زده شده بود، از زمین خواری و کلاهبرداری 400 میلیاردی همکار او تا مفاسد عدیده‌ای من جمله پروژه دکترسازی از درس نخوانده‌هایی که بعضی شاید رنگ و بوی جزوه و درس و کلاس را هم ندیده بودند را شامل می‌شد!

پرونده تحقیق و تفحص از دوران افتضاح مدیریتی وی همچنان یک امر مهم در تاریخ مبارزه با مفاسد گوناگون کشور است که لزوم تکمیل و گزارش هر چه سریع تر آن مطالبه قطعی جریان دانشجویی و انقلابی کشور می باشد؛ ابدا پذیرفته نیست، فردی که بابت تخلفاتش باید پاسخگو باشد، امروزه به عنوان عضو هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان رسیدگی به تخلفات علمی و آموزشی انتخاب و معرفی می شود!

هرگز بدنه علمی و دانشجویی جریان انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی چنین انتخابی را عادلانه و مطابق با شایسته سالاری ندانسته و آن را مصداق تایید عملکرد فرد متخلف و غیرانقلابی دانسته و آن را محکوم می نماید.

لازم است هر چه سریع تر آن شورای محترم نسبت به اصلاح این خطای فاحش اقدام و عضویت آقای عبدالله جاسبی را لغو نماید تا شرایط رسیدگی به تخلفات گسترده وی تسهیل گردد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت دفتر انتشارات علمی حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی، کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی به چاپ رسید.

مؤلف کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و از اعضای هیئت علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری به خبرنگار آنا گفت: سلول‌ها واقعیتی حیرت‌انگیز و شگفت‌آور، در خلقت موجودات و نشانی کم‌نظیر از عظمت خالق بی‌همتاست و شناخت هرچه بهتر آنها، وظیفه پژوهشگرانی است که در این مقوله قدم گذاشته‌اند.

سیده مهدخت مداح افزود: این کتاب، با توجه به پیشرفت این علم و نیز متناسب با تغییرات سرفصل درس گردآوری شده است.

وی متذکر شد: ۳۰ آزمون این کتاب، با توجه به اطلاعات و تجربیاتی که اینجانب در طول سال‌ها تدریس این درس در آزمایشگاه به دست آورده‌ام و مطالبی که در اثر مطالعه منابع خارجی و داخلی جمع‌آوری کردم، سرفصل درس آزمایشگاه زیست سلولی و مولکولی، در گرایش‌های مختلف زیست‌شناسی و نیز آزمایشگاه زیست سلولی در رشته زیست‌فناوری در ۶ فصل نوشته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • جمیله علم‌الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک