Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجموعه عکس‌های دفاع مقدس و شهدا به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان در آیین غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای خلدبرین به تماشا گذاشته شد.

در این نمایشگاه ۳۰ عکس که یادآور خاطرات روزهای حماسه و مقاومت رزمندگان و ملت سرافراز ایرن اسلامی در جهاد هشت ساله است در معرض دید قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با دهه مبارک فجر آیین غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای خلدبرین برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان با عطرافشانی قبور مطهر شهدا، نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

همچنین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نمایش خیابانی «ستون» با موضوع دفاع مقدس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد در گلزار شهدای خلدبرین اجرا شد.

کد خبر 5141497

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد حوزه هنری یزد دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان آمار کرونا عکس استانها شیراز شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران ایلام سی و نهمین جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد