Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : طی ابلاغی به امضای رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور ،آیت ارجمند رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ،بعنوان سرپرست انستیتو بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : طی ابلاغی به امضای رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور ،آیت ارجمند رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ،بعنوان سرپرست انستیتو بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان حــاتــمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانــان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک این موفقیت به رئیس و اعضای هیات پرورش اندام استان و جامعه ورزش استان بیان داشت : در حکم ابلاغ آیت ارجمند ،رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بعنوان سرپرست انستیتو بین الملل فدراسیون که به امضای عبدالمهدی نصیر زاده ،رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور رسیده آمده است : جناب آقای آیت ارجمند با سلام : احتراما نظر به مراتب تعهد ،تخصص ،سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست انستیتو بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. انتظار دارم با بهره گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان نسبت به اجرای امور زیر اهتمام جدی معمول دارید. پیشنهاد و معرفی اعضای انستیتو . تدوین آیین نامه انستیتو بین المللی جهت ارائه به هیئت رئیسه و مجمع تهیه گزارش جلسات و ارائه به هیئت رئیسه فدراسیون بررسی نیازهای آموزشی فدراسیون با هماهنگی کمیته های مربیان، داوران و سایر کمیته‌های ذیربط بهره گیری از دانش و توان علمی و تجربی اساتید دانشگاه ها و متخصصین فنی در امر آموزش و پژوهش و استعدادیابی برگزاری دوره های بازآموزی داوران و مربیان بر حسب نیازها و ضرورت ها بر اساس پیشنهاد کمیته های مربوطه ایجاد ارتباط اصولی و منطقی با مراکز تحقیقاتی برای رشد علمی و فنی رشته ورزشی فدراسیون تشکیل کلاسهای آموزشی در سطوح مختلف جهت مربیان و داوران، ورزشکاران و صدور حکم داوری و مربیگری تمامی رشته های زیرمجموعه نظارت بر اجرای کلاس های مختلف داخلی و خارجی رشته های مربوطه در سطح کشور و ارائه گزارش به مقام مسئول برگزاری دوره های بین المللی با رویکرد جذب مخاطب از سایر کشورها نظارت و ساماندهی کلیه بخش‌های آموزشی کمیته های فدراسیون سایر وظایف محوله وفق قوانین و مقررات موجود امید است با اتکال به نیروهای لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.   عبدالمهدی نصیر زاده رئیس فدراسیون

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتصاب فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور پرورش اندام استان رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی آیت ارجمند رئیس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد