Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@17:42:43 GMT

دزد کلیپ جنجالی سرقت درسعادت آباد به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۷۷۲۲

دزد کلیپ جنجالی سرقت درسعادت آباد به دام افتاد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ صبح امروز از دستگیری سارق منزلی خبر داد که فیلم آن در فضای مجازی باز نشر شده بود. 

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح خبر فوق، بیان داشت: با شکایت چند نفر از شهروندان ساکن محدوده سعادت آباد طی چند روز گذشته و باز نشر فیلم سرقت از منزل شهروندان ، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات و بررسی های لازم، مشخص شد که سرقت ها توسط یک سارق انجام شده است و متهم پس از سرقت از طریق پشت بام متواری می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از صحنه های سرقت این سارق در فضای مجازی باز نشر شده بود و امنیت عمومی شهروندان را بر هم زده بود، توضیح داد: تصویری از چهره سارق در اختیار تیم های مختلف گشت کلانتری قرار داده شد.

وی ادامه داد: گشت زنی های هدفمند با شناسایی مناطق آسیب پذیر آغاز شد تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری شهرک قدس موفق شدند سارق را در حال پایین آمدن از دیوار خانه ای مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم که متوجه حضور پلیس شده بود سعی کرد از همان مسیر همیشگی خود یعنی بام منزل از محل متواری شود، افزود: اما از آنجا که هماهنگی های لازم برای محاصره متهم انجام شده بود، وی روی بام همان خانه دستگیر و از کیسه همراه وی مقادیری ارز و طلاجات کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده در آخرین سرقت وی را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: متهم در بررسی های پلیسی به ۴ فقره سرقت از منازل شهروندان در محدوده غرب تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف سایر اموال مسروقه و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1484073

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم