Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:12:16 GMT

سقوط بهمن در طالقان یک کشته و چند مفقود برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۷۸۲۴

سقوط بهمن در طالقان یک کشته و چند مفقود برجای گذاشت

گروه استان‌ها- فرماندار طالقان گفت: سقوط بهمن در طالقان یک کشته و چند مفقود برجای گذاشت و تلاش برای نجات حادثه‌دیدگان ادامه دارد. - اخبار استانها -

سید سجاد حسینی نصب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: عصر امروز ریزش بهمن در  روستای ناریان شهرستان طالقان یک کشته و چند نفر مفقود برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر نیروهای امدادی در محل حادثه در حال خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان هستند.

سقوط بهمن در محور کرج ـ چالوس تلفات جانی نداشت‌احتمال سقوط بهمن از روز دوشنبه در اردبیل‌احتمال سقوط بهمن در البرز/ آماده باش نیروهای امدادی در ارتفاعات استان

فرماندار طالقان با بیان اینکه جزییات این حادثه اطلاع‌رسانی می‌شود بیان کرد: در حال حاضر تلاش برای نجات حادثه‌دیدگان ناشی از ریزش بهمن در حال انجام است.

حسینی نصب عنوان کرد: یک نفر از حادثه‌دیدگان توسط تیم‌های امدادی احیا و جهت ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد. 

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حادثه دیدگان سقوط بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد.

کد خبر 6096007

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • سیل ویرانگر در برزیل ده‌ها قربانی و مفقود گرفت+فیلم
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • سیل در برزیل: ۳۷ کشته و ۷۴ مفقود