Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@08:52:45 GMT

چگونه رزرو هتل تهران با بیشترین تخفیف انجام دهیم؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۷۹۳۳

چگونه رزرو هتل تهران با بیشترین تخفیف انجام دهیم؟

تهران مقصد بسیاری از سفرهای کاری و تفریحی گردشگران داخلی و خارجی است. به همین علت هتل های تهران از تنوع بالایی به ویژه در قیمت برخوردارند. انجام سفر منوط به صدور مجوز ستاد کرونا ویروس است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رادار۳۶۱، اگر مسافر تهران هستید با ما همراه باشید تا برای رزرو هتل تهران از بیشترین تخفیف‌ها بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتل های تهران

در پایتخت هتل‌های بسیاری بنا به موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده وجود دارد. که هر کدام از لحاظ قیمت متفاوت است. و نسبت به قیمت خدمات و امکانات را ارائه می‌دهد.

بهترین هتل های پنج ستاره در شهر تهران

 معمولاً در تهران هتل‌های لوکس ۵ ستاره در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است و خدمات فراوانی نیز ارائه می‌دهد. شما به آسانی در رادرا۳۶۱ از خدمات هتل می‌توانید اطلاع پیدا کنید و  رزرو هتل مورد نظر خود را انجام دهید.

۱. هتل اسپیناس پالاس تهران

در ساخت این هتل از معماری بی‌نظیری استفاده شده و به دلیل بسیار لوکس بودن آن لقب کاخ را به خود گرفته است. همچنین خدمات بی‌نظیری به مسافر مانند سونا و جکوزی و... ارائه می‌دهد. و از ویو بی‌نظیری برخوردار است. این هتل در میان گزینه‌های رزرو هتل تهران جزء اسامی هتل لوکس و گران قیمت قرار دارد.

۲. هتل آزادی تهران

این هتل ۵ ستاره به عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شناخته شده در تهران است که در سال ۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دسترسی آسانی به مناطق مهم شهر دارد، به‌علاوه از چشم اندازی کوه‌های البرز برخوردار است.

۳. هتل استقلال تهران

این هتل از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی آسانی به نمایشگاه بین‌المللی تهران دارد و دسترسی آسانی به اتوبوس‌های تندرو و اتوبان چمران دارد. توجه داشته باشید که در مواقع برپایی نمایشگاه رزرو هتل در تهران باید زودتر انجام شود. که در سایت رادار این کار به راحتی امکان پذیر شده است.

از دیگر هتل‌های پنج ستاره تهران می‌توان به هتل هما، هتل انقلاب، هتل ارم، هتل لاله، هتل بزرگ تهران، هتل اورنگ و هتل نووتل اشاره کرد.

بهترین هتل های چهار ستاره پایتخت

به دلیل وسعت فراوان در شهر تهران هتل‌های ۴ ستاره نیز وجود دارد مانند:

۱. هتل آساره تهران

این هتل ۴ ستاره از لحاظ موقعیت مکانی به مرکز شهر و فرودگاه مهرآباد یا امام خمینی دسترسی آسانی دارد. و برای افرادی که نزدیک فرودگاه و یا مرکز شهر می‌خواهند باشند و در ترافیک شهر قرار نگیرند گزینه مناسبی است.

۲. هتل آرامیس تهران

این هتل یکی از هتل‌های قدیمی است که مجدداً بازسازی شده است و به دلیل آن‌که دسترسی آسانی به دانشگاه تهران و بیمارستان امام خمینی و مترو دارد بسیاری از دانشجویان و پزشکان برای اقامت خود این هتل را انتخاب می‌نمایند.

۳. هتل بزرگ فردوسی تهران

بسیاری از مسافران در زمان اقامت به تهران قصد بازدید از مکان‌های تاریخی مانند موزه‌ها، کاخ گلستان و... را دارند این هتل در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است و به بسیاری از این مکان‌ها دسترسی راحتی دارد در سایت رادار می‌توانید فواصل زمانی هتل تا اماکن مهم شهر را مشاهده کنید.

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره به اسامی زیر می‌توان اشاره کرد:

. هتل هویزه

. هتل کوثر

. هتل برج سفید

. هتل ارم

. هتل رامتین

رزرو هتل های ارزان در تهران

برای برخی از افراد بودجه سفر از اهمیت بالایی برخوردار هست و برای رزرو هتل ارزان تهران و خرید بلیط هواپیما وقت بسیاری را صرف پیدا کردن تخفیف هتل‌ها و پروازها می‌کنند. اگر جزو این دسته از مسافران هستید بیایید نگاهی به هتل های تهران با قیمتی مقرون تا ارزان به صرفه بیندازیم.

۱. هتل ایران تهران

اگرچه هتل ایران قدیم است اما این هتل ۳ ستاره مجدداً مورد بازسازی قرار گرفته است و اکنون امکانات مناسبی را ارائه می‌دهد. به‌علاوه قیمت آن نسبت به خدمات ارائه شده مناسب است و از لحاظ موقعیت مکانی به مراکز مهم تهران نیز به آسانی دسترسی دارد.

۲. هتل آپارتمان پارس تهران

این هتل بسیار مناسب افرادی است که دسترسی راحتی به دانشگاه تهران یا اطراف آن مانند تئاتر شهر و موزه هنرهای معاصر می‌خواهند.

از دیگر هتل‌های ۳ ستاره هتل‌های آماتس، چامچال، وزرا، امیر، البرز، پرشیا، ورنوس، ایرانشهر و ۲ ستاره هتل های پاسارگاد، امید، آروین، دانش، پرستو، پاسارگاد به این اسامی می‌توان اشاره کرد که قیمت مناسبی جهت رزرو دارند.

قیمت هتل در تهران

به این علت که هتل‌های بسیاری در سراسر پایتخت وجود دارد قیمت‌های آن‌ها نیز بسیار گوناگون است و گزینه‌های بسیاری برای افرادی که خواهان اقامت در هتل لوکس ۵ ستاره هستند تا افرادی که خواهان اقامت در مسافرخانه و یا هتل‌های ارزان قیمت هستند گزینه‌های بسیاری جهت انتخاب وجود دارد. که در سایت رادار ۳۶۰ به راحتی با قیمت مورد نظر قابل بررسی است.

هتل امید تهران و هتل اروین تهران از دیگر هتل‌های ارزان قیمت تهران به شمار می‌آیند. به علاوه برای صرفه جویی بیشتر در هزینه‌ها می‌توانید از مهمانپذیرهای نیز برای اقامت استفاده کنید.

رزرو هتل تهران

برای رزرو هتل تهران بهترین گزینه رادار۳۶۰ است. این سایت یک موتور جستجوی قوی است که به جای شما وب‌سایت‌های معتبر رزرو هتل در تهران را بررسی کرده و قیمت فروشندگان مختلف را به شما ارائه می‌دهد. به این ترتیب به جای آنکه زمان زیادی را برای جستجو در سایت‌های دیگر صرف کنید می‌توانید به آسانی کمترین قیمت را در رادار ببینید.

به‌علاوه در این سایت فیلترهای کارآمدی نظیر موقعیت مکانی، نزدیک به ایستگاه اتوبوس و مترو، تعداد ستاره، امکانات و... وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید هتل های تهران را فیلتر کرده و سریع‌تر به هتل مورد نظر خود برسید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رزرو هتل رزرو هتل در تهران بهترین هتل های تهران دسترسی آسانی دیگر هتل رزرو هتل تهران هتل های تهران تهران این هتل موقعیت مکانی ارائه می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین زندانی غیرعمد در تهران

استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیش‌ترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد دیه کشور، عباس کشانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران با اعلام این خبر گفت: زندان‌های سطح پایتخت با میزبانی از ۱۷۹۴ زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی در صدر فهرست عددی زندانیان جرایم غیرعمد قرار دارد.

وی با بیان این که ۱۱۹ نفر از این محبوسان را بانوان شامل می‌شوند، افزود: طبق فرآیند رسیدگی به پرونده مددجویان تحت پوشش ستاد دیه و بنا به ملاحظات مندرج در اساسنامه و شیوه‌نامه اجرایی از جمعیت تقریبا یک‌هزار و هشتصد نفره زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران در شرایط فعلی تنها ۳۱۹ نفر مشمول شرایط کمک و مستحق دریافت حمایت‌های حقوقی و مردمی در راستای آزادی قرار دارند و الباقی یا بابت سوء سابقه یا تعدد جرایم عمد و غیرعمد در فهرست مددجویان واجد شرایط قرار نگرفته‌اند.

کشانی با بیان اینکه بنا به موقعیت جغرافیایی و جمعیت بالا زمینه بروز جرایم و ورود ناخواسته افراد به داخل بندها در شهرستان‌های استان تهران بالاست، اظهار کرد: هر چند سال گذشته و در قالب برپایی جشن‌های گلریزان فیزیکی و مجازی و بدنبال راه‌اندازی پویش‌های انساندوستانه تعداد ۶۶۰ نفر از زندانیان بدهکار غیربزهکار با کمک‌های نیکوکاران استان تهران و در قالب تلاش مددکاران ستاد مردمی دیه استان با رقم بدهی بالغ بر یک هزار و ۱۷۱ میلیارد تومان از بند آزاد و به آغوش پرمهر جامعه بازگشتند اما بنا به ارقام سنگین بدهی و شرایط بعضا نامساعد معیشتی برای برخی از طبقات اجتماعی همچنان جمعیت زندانیان غیرعمد در این استان بالا بوده و برای استخلاص این زندانیان اغلب عائله‌مند و سرپرست خانه مساعدت هرچه بیشتر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی را می‌طلبد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت