Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرداری آستارا و رایکا بابل، دریکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته یک امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ در این مصاف هر دو تیم برای ماندن در کورس تیم‌های بالای جدول به سه امتیاز نیاز داشتند که در پایان این بازی، شهرداری آستارا موفق شد با نتیجه ۲-۱ حریفش را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان رأفت سرمربی شهرداری آستارا برای این بازی آیدین مسعودی، محمد آزادطلب، یاشین سزاوار، سعید دلاور، آرمین منفرد دوست، مهرگان گلبرگ، جابر نصیری، پویا گلدوست، محمد ابراهیم رضازاده، آرش افشین و پژمان ثباتی را به زمین فرستاده بود.

نادر دست‌نشان سرمربی رایکا نیز برای این دیدار سعید ابراهیم‌پور، جواد شفیعی، امیرحسین نادم، رضا نبی زاده، شاهین عباسیان، میثم کریمی، امین رضایی، صیاد کوکبی، حسین رسولی، جواد غلامی و علی خسرونژاد را در ترکیب قرار داده بود.

این بازی که قرار بود در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شود و همه علاقه‌مندان به این تیم نیز شاهد اولین حضور آبی پوشان آستارا در زمین شهر خودشان بودند مثل هفته‌های گذشته مجدد در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد تا دل‌تنگی علاقه‌مندان شهر بندری آستارا طولانی‌تر از گذشته شود، هوادارانی که به دلیل شرایط موجود بیماری کرونا در کشور حتی باوجود میزبانی شهر خود نیز نمی‌توانند مسابقات را از نزدیک مشاهده کنند.

 نادر دست‌نشان که با تیم‌های گیلانی و به‌خصوص شرایط استادیوم‌های گیلان آشنایی کاملی داشت تیمش بازی را در ابتدای کار در دست گرفت و همان ابتدای کار چند موقعیت نصف و نیمه گل هم داشت درحالی‌که یاران پایان رأفت نیز دست‌وپابسته نبودند جواب حملاتی تیم رایکا را با موقعیت‌های خطرناک دادند.

بازی درحالی‌که توپ در اختیار یاران رایکا بود باکمانه شدن به سر مدافع شهرداری آستارا یاشین سزاوار برخورد و در عین ناباوری درون دروازه خودی قرار گرفت تا در دقیقه ۴۱ بازی، یاران رایکا بابل با یک گل از میزبان خود پیشی بگیرند.

در ادامه آبی پوشان آستارا دست روی دست نگذاشتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه تیم حریف ایجاد کردند که راهی به سمت دروازه نداشت و نیمه اول را با همان یک گل به پایان رساندند.

اما در نیمه دوم بازیکنان پایان رأفت باانگیزه بیشتری پا به میدان گذاشتند و بازی را با حملات خود آغاز کردند و تمام توپ‌ها در این حملات به مهاجم اول تیم یعنی آرش افشین ختم می‌شد.

در چند صحنه بازیکنان آستارا توپ را تا پشت محوطه جریمه تیم حریف هدایت کردند ولی دست‌خالی به زمین خود برگشتند تا جایی که یک فرصت عالی در دقیقه ۵۵ نصیب آرش افشین بازیکن تمام‌کننده شهرداری آستارا شد که به یک ضربه دقیق و استادانه توپ را به قعر دروازه رایکا فرستاد تا دوباره امید شهرداری آستارا زنده شود.

پنج دقیقه بعد محمد ابراهیم رضازاده بازیکن خوش تکنیک شهرداری آستارا روی اشتباه مدافعین رایکا صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق دروازه نماینده مازندران در لیگ یک را گشود تا نتیجه دو بر یک به سود نماینده استان گیلان شود.

بابلی‌ها پس از دریافت این گل سعی کردند که گل‌های خورده را جبران کنند و حملات متعددی روی دروازه شهرداری آستارا ایجاد کردند که روی یک صحنه دروازه بان شهرداری آستارا آیدین مسعودی موقعیت گل صد درصد را با آمادگی تمام از مهاجمین حریف گرفت تا یکی از بهترین بازیکنان این دیدار پس از آرش افشین لقب بگیرد.

شهرداری آستارا در پایان این دیدار با ۲۱ امتیاز از ۱۳ بازی هم امتیاز با فجر سپاسی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده پنجم جدول جای گرفت و با صدر جدول فقط سه امتیاز فاصله دارد و رایکا نیز با همان ۱۶ امتیاز در رتبه یازدهم جای گرفت.

هفته آینده شهرداری آستارا در خرم‌آباد میهمان خیبر خواهد بود و رایکا بابل نیز از مس کرمان پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری بابل نادر هفته سیزدهم شهرداری آستارا رایکا بابل شهرداری آستارا رایکا بابل آرش افشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. گل‌های تیم ملی ایران در این دیدار را مهدی کریمی و سعید احمدعباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی به ثمر رساندند.

ترکیب تیم ملی

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن این که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

نیمه اول

این دیدار در حالی آغاز شد که تیم ملی ایران امیدوار بود برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد و در سوی مقابل هم تایلندی‌ها قصد داشتند با بهره گیری از امتیاز میزبانی، برای اولین با قهرمان آسیا شوند.

بازی با برتری تیم ملی فوتسال ایران آغاز شد و در دقیقه ۲ از روی ضربه اوتی که نصیب ایران شد سالار آقاپور توپ را به مهدی کریمی رساند و او هم با یک ضربه دقیق روی زمین موفق شد دروازه تایلند را باز کند تا بازی خیلی زود یک بر صفر شود.

در دقیقه ۴ سعید احمد عباسی فرصت داشت که دروازه تایلند را برای بار دوم آغاز کند اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶ سالار آقاپور در سمت راست زمین صاحب توپ شد و توپ را به سعید احمدعباسی رساند و که او هم با یک ضربه فنی تماشایی برای بار دوم دروازه تایلند را باز کرد.

در دقیقه ۸ بازیکن شماره ۱۱ تایلند فرصت داشت که یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما واکنش به موقع باقر محمدی مانع از باز شدن دروازه ایران شد. بازی در دقایق بعدی با آرامش بیشتری دنبال شد و بازیکنان تیم ملی ایران از حملات خود کاستند و تیم تایلند هم بیش از آنکه به فکر به ثمر رساندن گل باشد تلاش کرد از دروازه مراقبت کند.

در دقیقه ۱۲ محمدرضا سنگ سفیدی در پشت محوطه جریمه تایلند صاحب توپ شد اما ضربه او قدرتمند او با اختلاف زیادی از بالای دروازه بیرون رفت. در دقیقه ۱۴ فرار بازیکن تایلند موجب شد در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که با خطای محمدرضا سنگ سفیدی متوقف شد. تعداد خطاهای ایران با این خطا به ۵ رسید تا در دقایق باقی مانده بازیکنان ایران با احتیاط بیشتری به کار خود ادامه دهند و بازیکنان تایلند تلاش کنند با گرفتن خطا، از روی ضربه پنالتی دوم صاحب موقعیت شوند.

محدودیت خطایی تیم ملی ایران موجب شد بازیکنان با احتیاط بیشتری به بازی ادامه دهند و از برخورد با حریف اجتناب کنند. در ادامه بازی هم تغییری در نتیجه بازی اتفاق نیفتاد تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

نیمه دوم

در آغاز نیم دوم بازیکنان تیم تایلند که با چند دقیقه تأخیر وارد زمین شدند امیدوار بودند بتوانند در نتیجه بازی تغییر ایجاد کنند و اختلاف را به حداقل برسانند. در دقیقه ۲۶ بازیکنان تیم تایلند موفق شدند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و نتیجه بازی را ۲ بر یک کنند.

اما در دقیقه ۲۷ علی اصغر حسن زاده موفق شد از روی کرنری که سنگ سفیدی ارسال کرد برای باز سوم دروازه تایلند را باز کند.

تایلندی‌ها برای جبران نتیجه در ۸ دقیقه پایانی بازی دست به پاورپلی زدند و تلاش کردند با ۵ نفر به سمت دروازه ایران حمله کنند. اما این اتفاق نیفتاد و شوت بازیکن تایلند را باقر محمدی مهار کرد و در حالی که دروازه حریف خالی بود با یک شوت دقیق چهارمین گل ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال ایران با این پیروزی برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را از آن خود کرد تا همچنان قهرمان بلامنازع این رقابت‌ها باشد. تایلند هم برای بار سوم نایب قهرمان آسیا شد.

کد خبر 6091180

دیگر خبرها

  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا