Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:47:38 GMT

بهترین برندهای اعلام حریق ایرانی کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۸۰۷۹

بهترین برندهای اعلام حریق ایرانی کدامند؟

شاید تصورش کمی مشکل باشد که ایران در زمینه تولید سیستم‌های اعلام حریق می‌تواند شانه به شانه‌ی محصولات خارجی بزند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز اعلام حریق آرات، تا مدت‌ها تجهیز یک ساختمان به قابلیت‌های ضد حریق در ایران یک آپشن لاکچری بحساب می‌آمد تا اینکه حوادث سنگین و دردناک رخ داده مسئولان ایران را مجاب کرد تا نصب سیستم اعلام‌های ایران حریق را یک آیتم اجباری و مهم تلقی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرهای بزرگ ایران در طی یک دهه اخیر با جدیت بیشتری تجهیز ساختمان‌های نوساز به ادوات اعلام حریق را پیگیری می‌کند و از این رو متناسب با حجم مصرف قطعات و سرویس‌های اعلام حریق خارجی، برندهای ایرانی هم با دریافت حق تولید تحت امتیاز اقدام به ورود به بازار تولید اعلام حریق در خاک ایران کردند.

اما بهترین برندهای اعلام حریق ایرانی کدامند؟ ما امروز در این خبر می‌خواهیم به معرفی برترین سیستم‌های اعلام حریق ایرانی بپردازیم.

برند اعلام حریق زیتکس

یکی از معتبرترین سیستم‌های اعلام حریق ایرانی، سیستم اعلام حریق زیتکس است. زیتکس اولین برند ایرانی است که توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مورد تایید صلاحیت قرار گرفته است. زیتکس بعلاوه گواهی‌نامه و تاییدیه‌های اروپایی و بین‌المللی زیادی را نیز کسب کرده است.

محصولات اعلام حریق متعارف هوشمند زیتکس سال‌ها در پروژه‌های ایمن‌سازی مورد استفاده قرار گرفته، بعلاوه محصولات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس هم از سال ۹۹ توانست تاییدیه سازمان آتش نشانی را بگیرد.

برند اعلام حریق سایان

نصب سیستم‌های اعلام حریق در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و غیره بسیار حائز اهمیت است. سیستم‌های اعلام حریق با تشخیص سریع نشانه‌های آتش به آتش‌نشانان و افراد کمک می‌کنند تا در مراحل اولیه‌ی حریق، به آن رسیدگی کنند. این موضوع باعث کاهش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از آتش‌سوزی‌ها می‌شود.

اعلام حریق سایان یکی از تولیدکنندگان سیستم‌های اعلام حریق است که با سالها تجربه و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز توانسته بخش مهمی از بازار تجهیزات اعلام حریق را به خود اختصاص دهد.  تجهیزات اعلام حریق سایان شامل پنل مرکزی، دتکتورها، شستی و غیره همگی دارای استانداردهای لازم و تاییدیه از سازمان آتش‌نشانی هستند.

برند اعلام حریق سنس

شرکت فن‌آوری سانا پژوهش گستر تولید کننده‌ی سیستم‌های اعلام حریق است و محصولات خود را با نام تجاری سیستم اعلام حریق سنس به بازار عرضه می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در تبریز آغاز کرد و با تولید سیستم‌های اعلام حریق متعارف یا کانونشنال به بازار راه پیدا کرد.

 برند سنس همچنین سیستم‌های آدرس‌پذیر نیز تولید می‌کند. طراحی دقیق مطابق با فن‌آوری‌های روز دنیا، بهره‌مندی از استانداردهای تخصصی اروپایی و ملی و کاربری آسان، محصولات این برند را در اکثر استان‌های ایران و برخی از کشورهای همسایه بسیار پرطرفدار کرده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیستم های اعلام حریق اعلام حریق ایرانی سیستم های اعلام حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها

براساس گزارش مؤسسه‌ی امنیتی Sekoia، میلیون‌ها دستگاه در سراسر دنیا دربرابر بدافزار رهاشده‌ی PlugX USB آسیب‌پذیر هستند. این بدافزار خطرناک که توانایی تکثیر دارد، در بازه‌ای ۶ ماهه از سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) آثاری از خود در نزدیک به ۲.۵ میلیون آدرس IP نشان داده است.

بیش از ۸۰ درصد تمامی دستگاه‌های آلوده‌شده به بدافزار PlugX USB مربوط به ۱۵ کشور بوده‌اند که در بین آنها، نیجریه، هند، چین، ایران، اندونزی، بریتانیا، عراق و آمریکا به‌ترتیب در رتبه‌های اول تا هفتم قرار گرفتند. PlugX USB درمجموع کامپیوتر‌های ۱۷۰ کشور را آلوده کرد.

بدافزار‌های USB محور قبلی معمولاً کشور‌هایی را تحت‌تأثیر قرار می‌دادند که بین دستگاه‌های آنها شباهت‌هایی مشاهده می‌شد؛ اما این گفته برای PlugX USB صدق نمی‌کند. برای نمونه، بدافزار RETADUP بیشترین نرخ نفوذ به سیستم‌ها را در کشور‌های اسپانیایی‌زبان ثبت کرده بود.

محققان شرکت Sekoia می‌گویند که بدافزار PlugX USB ازطریق دستگاه‌های ذخیره‌سازی USB (فلش) به‌راحتی در بین سیستم‌ها منتقل می‌شود. بررسی‌های Sekoia نشان می‌دهد که تقریباً به‌طور روزانه ۹۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ دستگاه به PlugX USB آلوده شده‌اند.

Sekoia از شرکت‌های امنیتی و دولت‌ها درخواست کرده است که ازطریق راهکاری خاص که به ارسال دستور متنی وابسته است، به حذف PlugX USB از کامپیوتر‌ها کمک کنند؛ اما این راهکار کاملاً کارساز نیست و امکان آلوده‌شدن مجدد سیستم‌ها وجود دارد؛ چون PlugX USB ازطریق دستگاه‌های USB در حال انتقال بین سیستم‌ها است.

بدافزار PlugX حداقل از سال ۲۰۰۸ استفاده شده و بیشتر برای جاسوسی و دسترسی به سیستم‌ها از راه دور کاربرد داشته است. حتی در برهه‌هایی زمانی از PlugX برای حمله به دولت‌ها و سازمان‌های سیاسی در آسیا و سپس غرب استفاده شد. محققان باور دارند که کد منبع PlugX در سال ۲۰۱۵ فاش شده است.

فعلاً راهکار مشخصی برای مقابله با PlugX وجود ندارد. به شما توصیه می‌کنیم که از اتصال دستگاه‌های ناشناس USB به کامپیوتر خود جلوگیری کنید.
 
منبع: زومیت

tags # تکنولوژی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی